Ja mun täytyy yrittää pitää toi piikkipaikka
Kilometrikisa 2017
- Velonautti
- Sisällöntuottajakokelas
Re: Kilometrikisa 2017
Multakin vois tulla muutamia kilometrejä kisaan, pääsenkö mukaan?
En oo aiemmin ollut.
Kaikki mukaan vaan kulkuvälineeseen katsomatta. Muistaakseni Premnakselta saa osallistumiskoodin.
Nojapyöräilyä jo vuodesta 2015
- Premnas
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Joo kaikki mukaan, pyöräilit sitten vähän tai paljon! Multa saa osallistumiskoodin.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Kai me voitais Wilin kanssa osallistua. Laittele mulle osallistumiskoodi. Laitan sitten Wilille (ei edelleenkään halua kirjautua foorumille)...
-Janne-
Heijaa heijaa heijaa kerho ...
-
- Treenaileva sisällöntuottaja
Kyl määki mukana oon, koodi vaan tännekin.
- vph
- Sisällöntuottaja
Sama homma, mukana ollaan! Mä voin vaikka huolehtia siitä joukkueen keskiarvon tiputtamisesta sen verran reilusti, että te muut voitte ajaa keskiaroa enemmän. Laita koodia tulemaan, kiitos!
vph kirjoitti:...Mä voin vaikka huolehtia siitä joukkueen keskiarvon tiputtamisesta sen verran reilusti, että te muut voitte ajaa keskiaroa enemmän...
Samoilla mietteillä voin lähteä mukaan .
Lähetä koodi siis meikäläisellekin.
-
- Viesti:
tm kirjoitti:Samoilla mietteillä voin lähteä mukaan .
Lähetä koodi siis meikäläisellekin.
Mulle kans!
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)
vph kirjoitti:Sama homma, mukana ollaan! Mä voin vaikka huolehtia siitä joukkueen keskiarvon tiputtamisesta sen verran reilusti, että te muut voitte ajaa keskiaroa enemmän. Laita koodia tulemaan, kiitos!
Voit ihan huoletta ajaa niin paljon kuin haluat, minä ilmoittauduin perän pitäjäksi.
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
samuel kirjoitti:vph kirjoitti:Sama homma, mukana ollaan! Mä voin vaikka huolehtia siitä joukkueen keskiarvon tiputtamisesta sen verran reilusti, että te muut voitte ajaa keskiaroa enemmän. Laita koodia tulemaan, kiitos!
Voit ihan huoletta ajaa niin paljon kuin haluat, minä ilmoittauduin perän pitäjäksi.
Kauhee kisa menossa, ennen ensimmäistäkään kilsaa
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Käänteinen kisa, kuka ajaa vähiten
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
- Premnas
No voi jessus mikä määrä koodipyyntöjä, oikein ryppäässä . Mutta mahtavaa saada lisää porukkaa kasaan, jee!
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
- takakeno
- Treenaileva sisällöntuottaja
Mukana voisin olla myös.
Ajan sen verran kun tulee.
T:Jere
Kyllähän se täytyy osallistua..laitatko Premnas koodin?