Velodreamerin Colombo tilauksessa, lienee eka Suomeen tuleva - runkosarja siis.
Oon nyt välittäny n. 16 penkkiä ja eka pyörä tulossa tästä pajasta - joko tällä toiminnalla sais "Dealeri" aseman?
Colombo
Colombo
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Re: Colombo
"Virallinen maahantuoja"
- Vilijami
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
PW kirjoitti:Oon nyt välittäny n. 16 penkkiä ja eka pyörä tulossa tästä pajasta - joko tällä toiminnalla sais "Dealeri" aseman?
Sun pitää neuvotella diileri alennukset itsellesi, niin ei tarvi talkoilla diilata
Mihis päin maata tämä menee?
Onko pyöräverstas jo ylikuormittunut, kun turvaudut alihankkijaan
jooseha kirjoitti:Mihis päin maata tämä menee?
Onko pyöräverstas jo ylikuormittunut, kun turvaudut alihankkijaan
En ees tiijä mihin tää on menos jos tilaaja vaikka tunnustaa.
Pyöräverstaan työläinen on lakossa Eikä se ossaa takavetosia kumminkaan.
Petri
Tarkoitus olisi, että tähän yksilöön voitaisiin vaikka liimata tarra: "koottu Suomen Turussa".
Pitkään olen seuraillut tätä foorumia. Nyt taisi tulla otettua ratkaiseva askel pimeälle puolelle. Yritin itse ensin olla yhteydessä Aleksiin, mutta en saanut vastausta. Petrin välityksellä viesti kulki paremmin. "Dealerit" on tarpeellisia välikäsiä.
-Harri-
Flevobike
hjv1527 kirjoitti:Yritin itse ensin olla yhteydessä Aleksiin, mutta en saanut vastausta. Petrin välityksellä viesti kulki paremmin. "Dealerit" on tarpeellisia välikäsiä.
Taitaa Velodreamer suhtautua PW:hen vakavammin kuin "nimettömään" kyselijään. Saattaa meinaan saada paljon kyselyjä, jotka eivät johda mihinkään
PW:lle iso kiitos näiden Ukrainan tuotteiden välittämisestä Suomeen
- Pastori
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viesti:
hjv1527 kirjoitti:Pitkään olen seuraillut tätä foorumia. Nyt taisi tulla otettua ratkaiseva askel pimeälle puolelle.
Et riittävästi. Hetken päästä pystärillä ajo on sitä pimeän puolen toimintaa.
Taitaa se pimeys riippua suunnasta. Asialle vihkiytyminen vaatinee jonkun kilometrin tien päällä. Niitä odotellessa.
-Harri-
Flevobike
jooseha kirjoitti:hjv1527 kirjoitti:Yritin itse ensin olla yhteydessä Aleksiin, mutta en saanut vastausta. Petrin välityksellä viesti kulki paremmin. "Dealerit" on tarpeellisia välikäsiä.
Taitaa Velodreamer suhtautua PW:hen vakavammin kuin "nimettömään" kyselijään. Saattaa meinaan saada paljon kyselyjä, jotka eivät johda mihinkään
PW:lle iso kiitos näiden Ukrainan tuotteiden välittämisestä Suomeen
Facebook ystävyydestäkin jotain hyötyä
Petri
PW kirjoitti:Velodreamerin Colombo tilauksessa, lienee eka Suomeen tuleva - runkosarja siis.
Oon nyt välittäny n. 16 penkkiä ja eka pyörä tulossa tästä pajasta - joko tällä toiminnalla sais "Dealeri" aseman?
Kyselin, joko on alottanu väkertämään tätä ( lupasi toimittaa "middle of summer"). Valitteli "troubles" ja lupaili "loppukesäksi"
Petri
Positiivisen puolella silti vielä, kun ei oo kokonaan peruttu, vasta siirretty toimitusta.
-Harri-
Flevobike
Olitkin facessa Russellle vastannut penkeistä.
Kyllä sää (epä)virallinen diileri olet!
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
samuel kirjoitti:Olitkin facessa Russellle vastannut penkeistä.
Kyllä sää (epä)virallinen diileri olet!
Pitäähän sitä yrittää jeesata
Petri