Tälläinen tuli kehiteltyä tuossa yhtenä päivänä. Trisledin mallinen http://trisled.com.au/the-side-step/, mutta keskirungolla - helpompi tehdä ja ehkä kevyempi. Karkeasti neljäsosa painosta olisi etupyörällä. Mukana kulkeva tavara huonontaa tilannetta, joten eteen olisi mietittävä myös tarakkaa.
Tuotantopäätöstä ei ole tehty
FWD deltatrike
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 2059
- Liittynyt: 05 Syys 2006, 17:06
- Paikkakunta: Hamina
- Viesti:
FWD deltatrike
- Vilijami
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 7537
- Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
- Paikkakunta: Oulu
Re: FWD deltatrike
No miksi taittopyörähässäkkää turhaan ja vetopitokin on tuossa Twisterissä parempi.
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 2059
- Liittynyt: 05 Syys 2006, 17:06
- Paikkakunta: Hamina
- Viesti:
Re: FWD deltatrike
Vilijami kirjoitti:No miksi taittopyörähässäkkää turhaan ja vetopitokin on tuossa Twisterissä parempi.
Tavoitteena on iäkkäämillekin sopiva malli, ja arvelen että moni saattaisi säikähtää noin korkealla olevia kampia. Mutta jos itselle tekisin, niin joko tuo Twisteri taikka SH25:
Kumma muuten että Sakari piti tuotakin korkeutensa takia epävakaana. Vaikka näyttää matalammalta kuin Twisteri.
irakas kirjoitti:SH25 koki kevään mittaan muodon muutoksen. En ollut jotenkin tyytyväinen kiiltävään mustaan. Olisi pitänyt laittaa mattamusta. Maalautin sen uudestaan.
Ketjun pysyminen eturattaalla on tuottanut ongelmia. Vasta, kun laitoin paluuketjun taittopyörän kääntyilemään vapaasti nippusiteen varassa, alkoi homma hyvin pelittään.
Ei tästä tullut tosiaankaan mitään vauhtipyörää. Kun istuin on noinkin korkealla ei kaarteissa uskalla ajaa kovinkaan lujaa. Kauppareissuille ja rauhalliseen matka-ajoon sopinee hyvin, kun tavarat saa pakattua hyvin peräkonttiin.
SH28:n ohella tuon tämän ehkä Nokialle kokeiltavaksi.