No niin. Saatiin tämäkin testattua Nokialla, positiivista oli Nojailija+Cone ennätykset sekä 200m (73,67 km/h) että tunnin ajossa (56,19 km). Tunnin keskiarvosyke oli kohtalainen 183, mutta 6-10 lyöntiä/minuutti lisää pitäisi saada täydellisessä suorituksessa.
Tunnin ajoon lähdin/pysähdyin itse, samoin lämmittelyihin, luukut toimivat siinä mielessä. Mutta ne repsottivat ulkona, 200m mentiin kiinniteipatuilla luukuilla. Vaikea arvioda oliko etua teipeistä, mutta ilman niitä päivänvaloa näkyi raoista. B-kupit polville toimivat mainiosti 
12 tuntia alkoi hyvin, noin kaksi tuntia ajoin 46-48 km/h zombiesykkeillä. TMS ohitteli vauhdikaasti kuten tavallista, muutaman kierroksen ajoin perässä piruuttani samaa vauhtia (55 km/h) mutta se oli aivan liikaa.
Tavalliseen Nokian tapaani tapahtui katastrofi. Mäessä väistin ruuhkaa hiukan liikaa vasemmalle, etupyörä tippui asfaltilta alas radan ja kaiteen väliseen karkeaan puolen metrin tilaan. Vauhtia oli noin 40 km/h. Oma moka, olisi vain pitänyt jarruttaa. Taisin todeta "voihan pahus" hiukan karkeammin ilmaistuna ja kömmin ulos. Ei henkilövaurioita, paria nirhautumaa en laske. Alaosa Coneesta oli ottanut vastaan isommat voimat, pyörien katteet olivat palasina ja toisen luukun reuna samoin. Jotain oli myös vääntynyt. Etupyörä oli kiinni kantavassa hiilikuitukopassa (nuoli kuvassa),olkapään kohdalla repeämä. tällä ei enää ajeta. Oli aika vaihtaa pyörää NoComiin, motivaatio oli hiukan alamaissa mutta sain ajetuksi jotain yli 300km. Sateessa
.
Tulevaisuus? uusi Cone tai nykyisen korjaus.... ensi vuonna taas. On ainakin todistettu että Cone oli turvallinen kaatua 