Lähestyy taas.
Neljä pyörää kuvassa, kummasti alkaa ulkomuoto näyttää samalta.
Battle Mountain 2017
Battle Mountain 2017
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Re: Battle Mountain 2017
Ilmankos sulla on kiire Kolmipyörän kanssa
- jviirret
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 12381
- Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
- Paikkakunta: Raahe
Re: Battle Mountain 2017
PW kirjoitti:Neljä pyörää kuvassa, kummasti alkaa ulkomuoto näyttää samalta.
Ollaan siinä pisteessä kuin pystypyörillä oltiin vajaa sata vuotta sitten, nopeuserot tulee kuskista eikä ajoneuvosta...
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 14158
- Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
- Paikkakunta: Tampere, Petsamo
Re: Battle Mountain 2017
jviirret kirjoitti:PW kirjoitti:Neljä pyörää kuvassa, kummasti alkaa ulkomuoto näyttää samalta.
Ollaan siinä pisteessä kuin pystypyörillä oltiin vajaa sata vuotta sitten, nopeuserot tulee kuskista eikä ajoneuvosta...
Ei kyllä olla vielä lähelläkään tätä tilannetta. Ennätys nousee sellaista tahtia, että kuskin tehon lisääminen sellaisella määrällä, joka mahdollistaisi tuon nopeuseron vastusten pienenemättä, on kyllä aika mahdotonta lajissa, jota oikeasti harjoitellaan.
Kokonaismuoto on ollut jo pitkään melko lähellä täydellistä, mutta yksityiskohdissa parantamalla on viimeaikaiset ennätykset tehty. Etupyörän läpivienti on ratkaisevassa asemassa, samoin etupyörän puhalluksen minimointi sekä sisällä, että ennen kaikkea korin ulkopuolella.
Laminaarialuetta tullaan venyttämään yläpinnalla vieläkin taaemmas, mikä tulee muuttamaan takaosan muodon tuosta köyryselkäisestä, vähän häntä koipiensa välissä nöyristelevää koiraa muistuttavasta enemmän pointterin suuntaan. Kamera siirtyy vieläkin kauemmas taakse, käytännössä peräpeilin kohdalle.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Re: Battle Mountain 2017
https://www.facebook.com/MQSpeedTeam/
Siinä yhden yliopistotiimin facesivu - Austraaliasta.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 14158
- Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
- Paikkakunta: Tampere, Petsamo
Re: Battle Mountain 2017
PW kirjoitti:https://www.facebook.com/MQSpeedTeam/
Siinä yhden yliopistotiimin facesivu - Austraaliasta.
Mikähän on saanut mielen muuttumaan. Tietokonekuva on laminaari-muotoisesta, mutta reaalimaailman on vaatinut turbulenttisen paksukeulaisen rakentamista. Olisiko ollut liian pitkät kammet. Tuo leveämmän kuvan muotoinen vehjes olisi kyllä kulkenut paljon paremmin, jos siis yksityiskohdat olisi kunnolla laadittu.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
-
- Sisällöntuottajakokelas
- Viestit: 427
- Liittynyt: 12 Tammi 2010, 22:23
- Paikkakunta: Viiala/Akaa
Re: Battle Mountain 2017
jori kirjoitti:Mikähän on saanut mielen muuttumaan. Tietokonekuva on laminaari-muotoisesta, mutta reaalimaailman on vaatinut turbulenttisen paksukeulaisen rakentamista. Olisiko ollut liian pitkät kammet. Tuo leveämmän kuvan muotoinen vehjes olisi kyllä kulkenut paljon paremmin, jos siis yksityiskohdat olisi kunnolla laadittu.
Jos kuski on ollut liian pitkä eikä koivet mahdu... varmaan tuo pönäkkä hujoppi tuosta vasemmalta.
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 2040
- Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
- Paikkakunta: Nummela, Vihti
- Viesti:
Re: Battle Mountain 2017
jori kirjoitti:Tuo leveämmän kuvan muotoinen vehjes olisi kyllä kulkenut paljon paremmin, jos siis yksityiskohdat olisi kunnolla laadittu.
Jospa ne ei saaneet takaperin poljettavaa ajokkia toimimaan kunnolla? Tuo leveämmän kuvan mukainen ajokki olisi ollut poljettavissa takaperin, mutta jos ohjaus ja videomonitorit eivät ole skulanneet, niin pakko siirtyä perinteisempään muotoon. Minun kaksi eurosenttiäni
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)