Tai miten olis runko-ohjauksen lisäksi takaohjaus
Tein tukevamman(ylimitoitetun) nivelen. Ensimmäisessä versiossa oli tarkoitus luottaa laakeriliimaan ja puristussovitteeseen. Mutta epäilin, että vääntelee hitsauksessa koska oli niin ohut seinämä. Ja sekin arvelutti, että riittääkö olake isomman kuorman puolella pitämään paketin paikallaan.

- Nivel ja väliputkijuttusysteemi
- Kuva0288.jpg (34.88 KiB) Katsottu 3114 kertaa

- Kasattuna
- Kuva0289.jpg (33.66 KiB) Katsottu 3114 kertaa
Luovuttajapyörä koko komeudessaan

507 vanteet ja shimanon joku 7-napa. Järkyttävän painava paketti

Mutta nyt ei säästellä

- Kuva0290.jpg (294.41 KiB) Katsottu 3114 kertaa
Yritin asetella jämäputkia järjestykseen. Eturenkaan päälle tulee taivutettu putki, se varmaan pitää hitsata etunavan korvakkeeseen keskeltä. Muuten voi olla aika vetelää menoa.. Riittääköhän tuo etunavasta taaksepäin lähtevien putkien jäykkyys tuohon? On kyllä mahdollista väsätä koko etuosa uusista putkista mutta yritän käyttää romuja pois. Etujousituksesta en oo oikein varma miten sen toteuttais
Taakse tosiaan haarukkaa jotenkin kuvan mukaiseen asentoon ja naruperä. Takahaarukan niveleen löytyi 32x2 putkea ja sinne sopivia laakereita. Ylimitoitettua mutta käytetään mitä löytyy.

- Kuva0292.jpg (359.71 KiB) Katsottu 3114 kertaa