Tässä kun on pari kertaa liukkaalla kaatunut nojapyörällä, niin tilleri on ottanut hieman iskua ja vääntynyt. Tämän toki olen saanut suoritettua, mutta olen harkinnut ohjauksen vaihtoa open cockpit/aerosteer malliin. Pyöränä nazca gaucho ja vaihtajana kiertovaihtaja. Riittäisikö pelkkä ohjauksen vaihtoa vai pitäisikö vaihtaja myös vaihtaa?
Mulla on Nopsillassa karvan auki kolme metriä vaijeria Nexus 7ssa, tarttis vähän lyhentää.
Kuori isän varastoista, vaijeri metritavarana autotarvikeliikkeestä.
Luulis ett levee open cocpit tanko ottaa enemmän iskua kaatuessa ku kapea tillermallinen
Joo niin ottaa. Tässä todiste:
Oma kokemus on että tillerikin ottaa osumaa kaatumisista, mutta ei välttis ihan yhtä paljon ja todella kapealla ohjaustangolla voi jopa säästyä kokonaan.