Poikani askarteli ensinmäisen kylpypaalin. Teki heinäpaaleista ja laitto paksun ressun altaaksi . Rakensi epeeristä sille lämmityksen . Kuulemma hyvin toimi ja tyhjentäminen oli helpoo . Otti pari paalia pois , niin vetet valu pellolle kirjaimellisesti.
Hyvän tuulen ketju
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Re: Hyvän tuulen ketju
-
- Sisällöntuottajakokelas
Postcrossing-harrastuksen myötä tuli maailmalta postikortti, joka kuvaa minuakin aika hyvin... ei nojapyöriä, mutta muuten hauska:
- Liitteet
-
- ebiker.jpg (26.72 KiB) Katsottu 5248 kertaa
Riian moottorimuseossa oli vähän myös polkupyöriä. Tän julisteen tandem oli hupaisa. Vähän voi jalat kolista yhteen, mutta onpahan kyyhkyläiset lähekkäin ❤
Nojapyöräilyä jo vuodesta 2015
- Grammarian
Samasta mallista kehittyneempi versio vois olla sellanen, jossa on kolme poljinta. Siiamilaisille kaksosille
Veti hymyn korviin, kun kasasin pitkästä aikaa pari kiekkoa. Ei sitä hyvään tuuleen paljoa tarvitse
- terppa
Synkissäkin pilvissä on joskus vaaleenpunanen reunus
Tämän vuoden ikävin työpäivä ja muutamien vaikeuksien jälkeen vihdoin italian paketti löysi tiensä kotiin ja sieltä löytyi kauan kaipaamani toimiva kilikello pystyläskiin
Vähästä väsyny on onnellinen
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- janx
- Viesti:
terppa kirjoitti:Synkissäkin pilvissä on joskus vaaleenpunanen reunus
![]()
... Vähästä väsyny on onnellinen
Biltema myy kelloja punavärillä. Tämmönen on Donnassa.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
- Vilijami
Viime sunnuntaina katkes lumilingon vaijerin päästä valettu lenkki. Yllätyksekseni sain kaivettua alumiinipulikan sisältä näinkin hienomekaanisen osan. Työkaluina aiemmin esillä olleet kiinan katkaisusaha ja pylväspora. Vaijerinkuoresta samalla lyhensin liiat pois, niin vaijerin mittakin riitti.
- terppa
Pari päivää on hymyilyttänyt kierrätyskeittiö Saila hokasi Tori.fiistä jotta kotokaupungissa joku myy passelinoloista tammiovista keittiötä satasella kun itse purkaa ja kärrää pois. Käytiin eilen katsomassa ja mittailemassa sekä sovittiin millon tullaan purkamaan. Oli mun silmiin ihan käyttämätön keittiö ja kun kotona teki vertailumittailut niin täydellisesti saa sopimaan. Lisäksi kaappeja piisaa saunan eteiseen tasoineen niin saapa pyykit ja purnukat sielläkin järjestykseen.
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
- janx
- Viesti:
terppa kirjoitti:Pari päivää on hymyilyttänyt kierrätyskeittiö
Saila hokasi Tori.fiistä jotta kotokaupungissa joku myy passelinoloista tammiovista keittiötä satasella kun itse purkaa ja kärrää pois. Käytiin eilen katsomassa ja mittailemassa sekä sovittiin millon tullaan purkamaan. Oli mun silmiin ihan käyttämätön keittiö ja kun kotona teki vertailumittailut niin täydellisesti saa sopimaan. Lisäksi kaappeja piisaa saunan eteiseen tasoineen niin saapa pyykit ja purnukat sielläkin järjestykseen.
Sillon kun kämppiä tuli katsottua, niin niiden kuntokuvaus saattoi olla tyydyttävä tms., mutta mä olin usein sitä mieltä, että ihan hyväthän nää on. Tämmösiä purkukeittiöitä on yllättävän paljonkin liikenteessä. Tosiaan molemmat osapuolet voittaa. No pitää tulla katsomaan uutta keittiötä, jos niille nurkille satutaan.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
- terppa
janx kirjoitti:terppa kirjoitti:Pari päivää on hymyilyttänyt kierrätyskeittiö
Saila hokasi Tori.fiistä jotta kotokaupungissa joku myy passelinoloista tammiovista keittiötä satasella kun itse purkaa ja kärrää pois. Käytiin eilen katsomassa ja mittailemassa sekä sovittiin millon tullaan purkamaan. Oli mun silmiin ihan käyttämätön keittiö ja kun kotona teki vertailumittailut niin täydellisesti saa sopimaan. Lisäksi kaappeja piisaa saunan eteiseen tasoineen niin saapa pyykit ja purnukat sielläkin järjestykseen.
Sillon kun kämppiä tuli katsottua, niin niiden kuntokuvaus saattoi olla tyydyttävä tms., mutta mä olin usein sitä mieltä, että ihan hyväthän nää on. Tämmösiä purkukeittiöitä on yllättävän paljonkin liikenteessä. Tosiaan molemmat osapuolet voittaa. No pitää tulla katsomaan uutta keittiötä, jos niille nurkille satutaan.
Tere tulemast! Näille lumille pitää yrittää saada valmista kun maaliskuussa pääsee purkamaan. Toi asunto tuntu olevan toimistokäytössä mikä selittänee käytönjälkien puuttumisen.
- terppa
Tämmönen Viivi & Wagneri hymyilytti viimeksi
-
Eikös tuon paikka olisi "Talvikilometrikisa"-ketjussa.
Ei vain. Valtaosa, ainakin nojapyöräilijöistä, kerää kilometrejä matkoista, joiden varrella tehdään muutakin kuin kilometrejä.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Heh. Jaksaa oikeen ääneen hymyilyttää toi v&v.
meninkin mölisemään niinkin hävyttömästä harrastuksesta kuin hiihto, ja vieläpä kilpailevan harrastuksen keskustelupalstalla!
No, mä koetan kestää ryöpytyksen kuin mies.. Antakaa palaa vaan!
- janx
- Viesti:
janx kirjoitti:Eilen oli hyvä perjantai 13. päivä. Toistaiseksi tämän elämän paras, kun tapahtui nippu hyviä asioita.
Näyttää siltä, että olen saamassa tilaisuuden vähentää henkilöautoriippuvuuttani (noin -10000km/v parhaimmillaan), koska tuleva työ mahdollistaa muutkin kulkuneuvot (pyörällä 10km, bussilla ikkunan alta oven eteen 24min/10km, autolla 13km). Tämä tosin tarkoittaa sitä, että pää on alkanut miettiä ympärivuotista kulkupeliä sähköavustettuna. Ajatus tosin vielä haparoi ja miettii suuria. Ajatusten selkeytys (tai sekoitus) vaatii vielä pari yötä unta.
No saa nähdä kuinka pitkä ilo tämä nyt sitten on. YT:t alkaa ensi viikolla. Normimeno.