The Q45 is revolutionizing adventure cycling. It is built to take you and your gear wherever you want to go, as far as you want to ride. Discomfort doesn't get a say in your adventure touring plans any more.
Explore remote destinations on a bike designed for the rigors of travel.
Haul the gear you need from light bikepacking to heavy-duty touring with the Q45's custom-made rack system.
Climb fast with Cruzbike's patented drive system.
Banish the back, neck and saddle pain that might keep you closer to home. Life's too short to give discomfort a say in your plans.
En ole vielä oikein päässyt selvyyteen, mitä uutta Q45 tuo, mutta eiköhän se selviä. Yksi voisi olla tuo alalaukkutelineen tulo ja ainakin penkin kiinnitys on erilainen kuin QX100:ssa. Ohjaustangon kiinnitys tietysti mukailee kilpamalleja, vaikka itse tanko onkin sama vanha.
Taitaa olla arvokas investointi. Tullilaskurista hinnaksi n. 3000e ja kiinalaisilla höpöosillla. Eli tuohonkin joutuu ostamaan kunnon vanteet ja renkaat ja sitten se stemmikin varmana halkeaa. Iskarinkin ja penkinkin (pehmuste) joutunee vaihtamaan. Se on sitten jo 4-5 ke.
Höpöosillla kasatuksi uskon, koska ei mainitaan vanteista yms. paitsi SRAM osat, jotka tuskin perustasoa kummallisempia..
Tuossa on aika hyvin säätövaraa selkänojassa ja keulapuomissa sarvet mukaanlukien. Tätä varmaan aloittelija arvostaisi.
Ameriikan maalla osataan markkinointi. Joka vuosi pitää esitellä uusi malli tai ainakin faceliftattu vanha, jotta merkki pysyy ihmisten mielissä. Milloin viimeksi euroopan valmistajat ovat esitelleet uusia kaksipyöräisiä nojakkeja?
Taitaa olla arvokas investointi. Tullilaskurista hinnaksi n. 3000e ja kiinalaisilla höpöosillla. Eli tuohonkin joutuu ostamaan kunnon vanteet ja renkaat ja sitten se stemmikin varmana halkeaa. Iskarinkin ja penkinkin (pehmuste) joutunee vaihtamaan. Se on sitten jo 4-5 ke.
Höpöosillla kasatuksi uskon, koska ei mainitaan vanteista yms. paitsi SRAM osat, jotka tuskin perustasoa kummallisempia..
Aika moni meistä kuitenkin ajaa niillä höpöosilla kymmeniä tuhansia kilometrejä Eikä munkaan käyttämät höpöosat ole edes uusia, vaan olen poiminut ne valmiiksi sisäänajettuna romulavalta.
Ei osia joudu vaihtaman uuteen pyörää. Jos niin tekee, on kyse omasta halusta
Tuossa on aika hyvin säätövaraa selkänojassa ja keulapuomissa sarvet mukaanlukien. Tätä varmaan aloittelija arvostaisi.
Ameriikan maalla osataan markkinointi. Joka vuosi pitää esitellä uusi malli tai ainakin faceliftattu vanha, jotta merkki pysyy ihmisten mielissä. Milloin viimeksi euroopan valmistajat ovat esitelleet uusia kaksipyöräisiä nojakkeja?
Onhan myö esitelty monta mallia joka vuos
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Tuossa on aika hyvin säätövaraa selkänojassa ja keulapuomissa sarvet mukaanlukien. Tätä varmaan aloittelija arvostaisi.
Ameriikan maalla osataan markkinointi. Joka vuosi pitää esitellä uusi malli tai ainakin faceliftattu vanha, jotta merkki pysyy ihmisten mielissä. Milloin viimeksi euroopan valmistajat ovat esitelleet uusia kaksipyöräisiä nojakkeja?
Onhan myö esitelty monta mallia joka vuos
Juu ja myytykin monta ilman mainoskampanjoita eli tuote täytyy olla hyvä