Kuulostaa siltä, että pitää siirtyä pitkänmatkan kävelyyn.
No, onhan tämän nyt toistuva ilmiö. Boda Bodasta katkesivat takakiekon pinnat jatkuvasti, Hammertruckista halkesi runko (tosin veden jäätymisen ja ruosteen vuoksi) ja nyt 2 vuoden kohdalla jälleen juuri kun olen saanut uuden pyörän ajokuntoon niin katkeaa akseli.
Ensikesänä näemme tuleeko Kuukkelistakin siipirikko.
Olin ajatellut sähköttömäksi läskiksi Pole Taigaa, mutta kun siinä on vielä pidempi akselin pituus (eli 197 mm) kuin Kottaraisessa (177 mm) eikä sekään kestä, niin tuntuu hullulta ostaa vielä herkemmin hajoava peli. Molemmissa muuten DT SWISS kiekot.
Onko se sitten jatkossa minun polkupyöräni tässä? Pitää tilata ennenkuin britit lopulisesti eroavat EU:sta, eli vuosi on aikaa.

Thorn Nomad Mk2
http://www.thorncycles.co.uk/bikes
Tai sitten SUMO http://www.schauff.de/schauff/index.php ... &jahr=2004
Ja Kuukkelilla ajetaan kunnes joku kohta pettää, toivottavasti ei yli 70 km/h vauhdissa kuitenkaan. 
P.S. Juu, kyllä painon pudotus on työn alla, mutta se ei ratkaise ongelmaa kun painoa jää yli 100 kg joka tapauksessa ja tavarat päälle.