Rengasfiaskon jälkeen pyörä taas ajokunnossa, tänää käytiin 18 km päässä kaakaolla 
Havaintoja:
Etujousituksen tasapaino on tosi pienestä kiinni, alle kierroksen säätö toisen puolen jousen esijännitykseen ja vinossa ollaan. Onneksi aika helppo saada kohdilleen. Ja se siis oli ihan suoraan säädetty tehtaalta tullessa, ihan itse sässin kun piti kokeilla että kääntyykö se säätöruuvi 
Saatan vielä hommata kokeeksi etuiskareihin pykälää jäykemmät jouset, mutta ei se noilla nykyisilläkään huono ole.
Myös takapään ilmajousen paineen kanssa tuntuisi olevan tarkkaa, jos haluaa maksimoida mukavuuden. Mittasin paineet ja kun ne oli ihan alarajoilla, laitoin lisää ilmaa, lopputuloksena epämukavan kova jousitus. Tosin renkaatkin on kovemmat kuin edellisilä koeajoilla. Pitää paneutua tuon säätöihin tarkemmin, kovuuden tunne voinee johtua myös liian nopeaksi säädetystä paluuvaimennuksesta?
Pyörä on minulle säädettynä varsin etupainoinen: Äkkijarrutuksessa perä nousee. Oma osuutensa tietysti on sillä, että vastaavasti etujousitus niiaa. Tiedän, mitä teen jatkossa kun pikkupojat huutelee että KEULI 
Nopeat mutkat tuntuu jänniltä, kun penkissä ei ole sivutukea. Penkki sinänsä on mukava ja hyvän kokoinen minulle. Tottumiskysymys osittain, tadpolella pitää opetella nojaamaan mutkiin muutenkin, ettei mene katolleen. En ole vastoin odotuksia vielä kaatanut pyörää enkä edes saanut rengasta kunnolla nousemaan (eturengasta siis) 
Crazy Bobit tuntuu edelleenkin hyvin rullaavilta renkailta. Lisäksi ne oli kohtuu helppo saada vanteille ja pois, kun piti kaiki kolme rengasta käydä läpi ja laittaa puuttuvat vannenauhat.
Odottelen edelleen jäykempää ohjaustankoa Latviasta, pitäisi saapua lähipäivinä.