Okei nyt on hyvää keskustelua, tosin mä en ehkä kaikkee ymmärrä...tuosta painojakaumasta muistelin kyllä että Nokialla vaa'at näyttivät painojakaumaksi ennemminkin 55% eteen ja 45% taakse. Täytyy varmaan tarkistaa, muistanko väärin sittenkin.
Mulla on muuten edessä se parkkijarrullinen jarrukahva. Olen ollut siihen tosi tyytyväinen, toimii! Pyörä ei lähde karkuun lastattunakaan. Pitäsköhän taaksekin hommata samanlainen kahva?
Nykyistä kiekkoa ei voi sen vannejarrun kanssa käyttää koska kuluisi. Vanhan kiekon kanssa tuli kokeiltua, säädettyä, kokeiltua taas ja todettua et ihan turha kapine, ei jarruta kaksisesti. Mut mulla onkin verrokkina se etulevyjarru. Ei se kyllä oo tehotonta nähnytkään, sillä pysähtyy todella nopeasti myös vauhdista. Lukkoon en sitä toki oo painanut ja tuskin meneekään kovin helpolla, mutta onko se edes jarrun tarkoitus? Vauhdin hidastaminen turvallisesti ja nopeasti palvelee ainakin omia käyttötarkoituksiani paljon paremmin...
Mä ajattelin että se irtokorvakko olisi tullut haarukkaputken ylä- eikä alapuolelle, mutta no miksei se voisi siellä alhaallakin olla, en vaan osannut ajatella niin. Jos se ei vaan estä vetokoukun kiinnittämistä ja peräkärryn vetämistä.
Kun olen aiemmin noita avideja ostanut ja niissä ollut levyt mukana, niin varastossa olis valmiina 160mm levyjä.
Käväsin äsken n. 72km lenkin heittämässä. On kyllä mahtavat kiekot nyt! Tuo eturengas-kiekkoyhdistelmä ottaa paremmin vastaan alustan epätasaisuuksia ja jos tai kun kiekko on painavampi kuin edellinen, niin ei sitä kyllä ajaessa huomaa. Pyörä kiihtyy oikein mainiosti ja meno on tasaista. Ihanaa, mielettömän ihanaa
.
Ostin aiemmin uuden juomarakon, 2l Hydrapakin ja ompelin sille tänään suojapussin. Juomarakko toimii hyvin ja on helppo täyttää. Varustelu alkaa olla siis suht kunnossa tuota takajarrujuttua lukuunottamatta.