Jos painopiste tulee eturenkaan tiehen kosketuspinnan ja em. nivelen välisen suoran yläpuolelle kiepsahtaa etupää kyljelleen suunnilleen heti 
en nyt ihan ymmärtänyt mutta ideana olis notta taka-akseliston kiinnityspiste olisi mahdollisimman korkealla niin kuskin paino jää huomattavasti pisteen alle ja siinähän roikut niin kuin riippumatossa kiinnitys noin 50cm ylempänä istuiosasta
ja jos on kiikkerä voi laittaa rajoittimet tai kaasujouset hillittemään keikkumista
ajatellu josko rakenteesta olisi hyötyä myös ohjauksessa kun saa kropalla pikkasen kallisteltuakin niin vois ajatella notta pienet suunnan korjaukset vois hoitaa kallistamalla
Olisiko tuo "takaakselin" takahaarukoiden yläpäässä oleva palkki yhtenäinen joka kiinnittyy niveleen?
Vai molemmille renkaille oma palkki joka kiinnittyy niveleen?
takapalkki yhteäinen ja keskeltä akseloitu liikkuu keinumalla ylös/alaspäin ja päihin kiinni normipyörän etupää eli palkki ei ohjaa vaan molemmat pyörät kääntyy kuten normipyörässä mutta ei vemputa vapaana vaan kiinni sylinterissä jolla ohjaus välitetään
Jukan kysymykseen lisäyksenä utelen eturenkaan paikasta onko se tulossa polkimien eteen vai kuskin ja polkimien väliin
jalkojen väliin sillä siinä toi (mustattu) välitystanko onkin kun ei jaloissa mitta riitä
jossain oli videonpätkä nopeusennätys sukkulapyörästä ja siinä oli kans laitettu tommonen tanko että saatiin pyörä sopimaan jalkoväliin ja kopan etuosaa matalemmaksi notta eikai se hirveesti tehoja polkemisesta vie 