PW kirjoitti:jori kirjoitti:Onko kampiakseli lyhin mahdollinen?
En tiedä, kyseessä ISIS-keskiö mutta eikö tähän ongelmaan tarvitsis vähän pidemmän keskiön? Ehkä keskiötä vois kiertää vähän ulos, pari kierrosta
Kokeilen ensin Jukan ehotusta, ehkä toimii tai sitten väännetään.
Niinpä tietenkin, pidempihän se pitäisi olla, jotta vaihtaa paremmin pienemmälle. 
Näissä kinnerihommissa on usein foorumilla ongelmana kuvan puute. Kun ongelma on siellä katteen uumenissa, siitä saa niin huonosti kuvan, että se jää ottamatta. Kun kuvia ei ole, ei yhteisö opi, millaisia nuo kinnerin rakenteet ovat. Avopyöristä kun on kuvia, on ongelmien ratkaisujen brainstormaaminen helpompaa.
Rakentele vaan se keulasta ja perästä nostava huoltoriiputin, niin saat paremmin kuvia ja huoltohommat helpottuvat, kun pääset hyvässä asennossa käsiksi osiin ja kuvienkin ottaminen helpottuu ratkaisevasti. Tarkoitan tuota "kinnerisika alassuin vartaaseen" sellaiselle korkeudelle, että sisällä mahtuu seisomaan ja kumartumalla kulkuaukosta eteen päin ulottuu kampikeskiölle. Perään ja keulaan hihnalenkit. Keulassa lampunreiästä runkoon kiinni ja perässä joko samalla tavalla tai sitten ruuveilla lenkki perälautaan.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma