Vilijami kirjoitti:
Tässä herää perustavanlaatuinen kysymys, kumpaa kaupunkilaisvegaanit pitävät ekologisesti parempana seuraavista proteiininlähteistä: lähilammesta ongittu särki VAI maailman ääristä raskaalla polttoöljyllä tuotu soija/maissi joka on vielä prosessoitu kemiantehtaassa lihankorvikkeeksi?
Mä luulen, että kaupunkilaisvegaani laskee osuuskaupan hyllyn vieressä, että jos lihakiloon menee 6 kiloa soijaa niin syönpä sen kilon itte niin voi jättää 5 kiloa tuomatta. Soijapapua ei ainakaan ole kasvatettu semmoisessa karsinassa missä ei mahdu kääntymään ja se on nähnyt auringon, eikä viimeisellä matkalla ole käytetty sähköpamppua.
85% Suomeen tuotavasta soijasta menee eläinten rehuksi, taivaan mannaa kunhan se menee ensin eläimen läpi. Suoraan saatanasta jos ihminen syö sen itse 
Toi on hyvää jos tykkää hylamaidosta, maistuu ihan samalta, sitä en tiedä miten sitä hylamaitoa on prosessoitu, että on saatu vatsaongelmaiselle sopivaksi mutta molemmalle nesteelle on yhteistä, että kulkee kumipyörillä satoja kilometrejä ennen kuin on lähikaupassa, silti sen purkin kuljetuksen hiilijalanjäljessä oleellisinta taitaa olla millä se haetaan lähikaupasta. Itse juomien hiilijalanjälkiin kannattaa tutustua jos mielenkiintoa riittää, ainakaan soijapapua ei ole parteen kytketty 295 päivänä vuodessa, monelle se on ihan riittävä syy.
Mä syön särkeä silloin kun muuta ei ole tarjolla, esim. eilen ja tänään lounaspaikassa, jos olisi ollut kasvisvaihtoehto linjalla niin olisin ottanut sitä, monet ottaisi jos olisi vaihtoehtoja.
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.