The Tripod kinneri.

Tiedätkö uuden kiinnostavan linkin? Infoa muitakin kirjaamalla linkkisi tänne.
Mustasudenkorento
Sisällöntuottaja
Viestit: 1690
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 13:50
Paikkakunta: Oulunsalo

The Tripod kinneri.

Viesti Kirjoittaja Mustasudenkorento »

The Tripod kinneri on ainakin minulle uusi tuttavuus.
hintana näyttää olevan $3 850.00
Kuva

Sivusto->
http://columbiacycleworks.com/

Kuvia-->
http://www.flickr.com/photos/wmbates/se ... 489914217/

Vastatuuli vihaa meitä... tahtoo alemmas....
http://kotisivu.suomi.net/mustasudenkorento/

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2010
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: The Tripod kinneri.

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

Mustasudenkorento kirjoitti:

The Tripod kinneri on ainakin minulle uusi tuttavuus.
hintana näyttää olevan $3 850.00

Ei näytä kovin aerodynaamiselta - otsapinta-ala on melko suuri, mutta lienee silti nopeampi kuin tavallinen trike. Eikä sada vatsalle.

T. Ari

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: The Tripod kinneri.

Viesti Kirjoittaja jviirret »

ajarmala kirjoitti:

Ei näytä kovin aerodynaamiselta - otsapinta-ala on melko suuri

Voiko se olla sen suurempi kuin muissakaan tadpoleissa jos koppi on sen kokoinen että sinne juuri ja juuri mahtuu?
Näyttää vain korkeammalta tötteröltä kun kate on lyhyt(ei peitä takarengasta) ja kapea(eturenkaat katteen ulkopuolella).

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: The Tripod kinneri.

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Mustasudenkorento kirjoitti:

Kuva

Mitenköhän mulle tulee mieleen:
Kuva

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
irakas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3850
Liittynyt: 26 Touko 2008, 17:19
Paikkakunta: Vaajakoski

Re: The Tripod kinneri.

Viesti Kirjoittaja irakas »

Ei erikoisen hyvän näköinen. Mitenkä tuonne polkimet ja polvet mahtuu :roll:

Sakari

Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason

http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: The Tripod kinneri.

Viesti Kirjoittaja jviirret »

irakas kirjoitti:

Ei erikoisen hyvän näköinen. Mitenkä tuonne polkimet ja polvet mahtuu

Tuota ihmettelin itsekkin, kunnes katsoin videon etusivulta. Kammet on aika alhaalla ja etuosa on pohjasta auki, josta jalat näyttä ajaessa vilkkuvan.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13840
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: The Tripod kinneri.

Viesti Kirjoittaja jori »

jviirret kirjoitti:
ajarmala kirjoitti:

Ei näytä kovin aerodynaamiselta - otsapinta-ala on melko suuri

Voiko se olla sen suurempi kuin muissakaan tadpoleissa jos koppi on sen kokoinen että sinne juuri ja juuri mahtuu?
Näyttää vain korkeammalta tötteröltä kun kate on lyhyt(ei peitä takarengasta) ja kapea(eturenkaat katteen ulkopuolella).

Jukka

Kyllä tuo minusta on selvästi korkeampi, kuin muut tadpolet. Laite on korkeampi, kuin sen akseliväli. Istuma-asento on pysty ja varsin ylhäällä. Leitran korkuinen, mutta ylhäältä paljon leveämpi ja toisaalta myös kapeampi, kuin Leitra.

Jori

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2747
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: The Tripod kinneri.

Viesti Kirjoittaja tavasti »

jviirret kirjoitti:

Kammet on aika alhaalla ja etuosa on pohjasta auki, josta jalat näyttä ajaessa vilkkuvan.

Kaikissa kaupallisissa kinnereissä taitaa olla pohja auki, ainakin osittain. Aerodynamiikan kannalta parempi olisi tukkia, ja en tiedä pääseekö osassa kinnereistä rapa renkaista roiskumaan sisään. Peruuttamista varten pitäisi olla luukut joista saa jalat potkaistua ulos, mutta muuten saisi olla tukossa. Vai pitääkö alaosa olla auki myös riittävän ilmanvaihdon takaamiseksi?

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Vastaa Viestiin