Penkki tuli postissa tänään. Ihan asiallisen ja jämäkän oloinen laitos, myyntikuvauksessa mainittua ja hintaa alentanutta pintavikaa tuskin huomaa. Nyt tarttis enää keksiä miten sen saa tuohon omatekeleeseen kiinni
Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut) CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Onko siinä valmiita inserttejä esim. pullotelineelle niin kuin minun penkissä...osoittautuivat vaan todella heppoisiksi!
Pyörää siirtäessä huomaamattani jalkani hipaisi kuvassa olevaan pullotelineeseen... ja "kräks" ...insertit murtuivat penkin sisältä! *"#!?:!! ..että v...tutti!!
Tarkempi tutkiminen paljasti, että pinta on insertin ympäriltä todella ohutta, laitoin 10kg epoxia reikiin jos vaikka pysyisi paremmin kiinni!
Jep, mun on tismalleen samanlainen. Itse ostin lisäksi samalta myyjältä pehmusteen, joka tulee tarroilla kiinni penkkiin. Jotain vaahtomuovia / kumia, penkin muotonen
Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo