Onhan viel mahollista, ett Tervakoskelle tilattu kinneri on eri ku Velomobilcentterin - eikä näy viel tehtaan listoilla. Tuo on tilattu jo viimenen päivä kun Tervakosken tuleva kinneristi kertoi neljäs päivä tehneensä tilauksen
Kinnerisalapoliisinsohvapohdintoja
Kyllä se tuo on Tervakoskelle tilattu kapine (sisäpiiritieto).
Jep, tere tulemast foorumille ja onnea odotukselle
Mistä tavotit Velomobilcentterin?
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Olof Jern vastasi viestiketjuun Facebookissa ja kertoi Danielin olevan QV:n jälleenmyyjä. Tähän saakka Daniel on vastaillut nopeasti ja ollut hyvin avulias.
Onhan tuo sitten ihan kohtuullisesti jo noussut muutamassa vuodessa.
Hinnankorotuksia muistaakseni perusteltu, Quattron työläämmällä rakentamisella verrattuna muihin kinnereihin. Onhan siinä ainakin monimutkasempaa tekniikkaa, kopasta en tiedä - onko sen valmistaminen kuinka paljon hitaampaa?
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Niin ja sitten ne syyt mitä ei sanota ääneen. Eli kuten viestiketjussakin mainitaan niin miksei voisi pyytää lisää jos tilauslistat on koko ajan täynnä. Ihan ymmärrettävää että näin käy kun tuote on riittävän suosittu.
On kuulemma salainen Quatroryhmä facessa, jossa ruoditaan kyseisen kinnerin ongelmia - jos Quatrokuskeja kiinnostaa tai on ongelmia.
Urpo kertoi assaan ainakin penkin haljenneen ja takaripustuksesta oli katkennut yksi nivel. Nivelen asento oli sellainen, ett en ihmettele jos niitä katkee lisääkin.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
On kuulemma salainen Quatroryhmä facessa, jossa ruoditaan kyseisen kinnerin ongelmia - jos Quatrokuskeja kiinnostaa tai on ongelmia.
Urpo kertoi assaan ainakin penkin haljenneen ja takaripustuksesta oli katkennut yksi nivel. Nivelen asento oli sellainen, ett en ihmettele jos niitä katkee lisääkin.
On kuulemma salainen Quatroryhmä facessa, jossa ruoditaan kyseisen kinnerin ongelmia - jos Quatrokuskeja kiinnostaa tai on ongelmia.
Urpo kertoi assaan ainakin penkin haljenneen ja takaripustuksesta oli katkennut yksi nivel. Nivelen asento oli sellainen, ett en ihmettele jos niitä katkee lisääkin.
Kuinkas siihen pääsee liittymään?
Niin jos on salainen, ei vissiin näy missään Kysyn Urpolta, ehkä häneltä saa tiedot.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
On kuulemma salainen Quatroryhmä facessa, jossa ruoditaan kyseisen kinnerin ongelmia - jos Quatrokuskeja kiinnostaa tai on ongelmia.
Urpo kertoi assaan ainakin penkin haljenneen ja takaripustuksesta oli katkennut yksi nivel. Nivelen asento oli sellainen, ett en ihmettele jos niitä katkee lisääkin.
Nyt kun näkee miten ihmisiltä on pettänyt taka-akseleita aivan tuosta kiekon navan viereisestä hitsauksesta, tulee väkisin mieleen että automaailmassa olisi käynnistetty jo takaisinkutsut. Jotain himalajan tinaa taitaa olla noi tehtaalta lähteneet osat...
On kuulemma salainen Quatroryhmä facessa, jossa ruoditaan kyseisen kinnerin ongelmia - jos Quatrokuskeja kiinnostaa tai on ongelmia.
Urpo kertoi assaan ainakin penkin haljenneen ja takaripustuksesta oli katkennut yksi nivel. Nivelen asento oli sellainen, ett en ihmettele jos niitä katkee lisääkin.
Nyt kun näkee miten ihmisiltä on pettänyt taka-akseleita aivan tuosta kiekon navan viereisestä hitsauksesta, tulee väkisin mieleen että automaailmassa olisi käynnistetty jo takaisinkutsut. Jotain himalajan tinaa taitaa olla noi tehtaalta lähteneet osat...
Oliko siellä Quatroryhmässä enemmänkin akselin pettämisiä?
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
On kuulemma salainen Quatroryhmä facessa, jossa ruoditaan kyseisen kinnerin ongelmia - jos Quatrokuskeja kiinnostaa tai on ongelmia.
Urpo kertoi assaan ainakin penkin haljenneen ja takaripustuksesta oli katkennut yksi nivel. Nivelen asento oli sellainen, ett en ihmettele jos niitä katkee lisääkin.
Nyt kun näkee miten ihmisiltä on pettänyt taka-akseleita aivan tuosta kiekon navan viereisestä hitsauksesta, tulee väkisin mieleen että automaailmassa olisi käynnistetty jo takaisinkutsut. Jotain himalajan tinaa taitaa olla noi tehtaalta lähteneet osat...
Oliko siellä Quatroryhmässä enemmänkin akselin pettämisiä?
Ensivilkaisulla osui silmiin ainakin 2 akselin pettämistä. Joku kauppaa vahvemmasta teräksestä koneistamalla tehtyjä taka-akseleita 160 eurolla. Näyttävät pettävän juotoksesta siitä kohtaa johon napa tulee kiinni. Jäi mielikuva että pettävät etenkin takajarrulisista yksilöistä.