irakas kirjoitti:Entä SH18?
Ehdottomasti SH:t ovat suomalaisen käsityön taidonnäytteitä. Delta ei vain useimmiten puhuttele minua kaikesta huolimatta. 
jori kirjoitti:Nelipyöräisestä on toiminnallisuutensa puitteissa helppo tehdä lyhyempi kuin tadpole, sillä takapyörät mahtuvat istuimen selkänojan sivuilla edemmäs. Nelipyörästä saa myös lyhyemmän kuin delta, sillä etupyörät saa jalkojen sivuille. Vain MBB delta on mahdollista tehdä lyhyemmäksi.
Nelipyörässä takapyörien siirtäminen edemmäs parantaa myös vetopitoa, joten talviajoon siitä on helppo tehdä tadpolea toimivampi, vaikkei huomioisi edes kaksiraiteisuutta kolmiraiteisuuden sijaan.
Nelipyörässä on puolensa, mutta hanke monimutkaistuu myös. Mun pituudella (169,5cm) ja x-seamilla (99cm) saa aika lyhyen tadpolenkin. Tuumaillaan, kunhan nyt saisi jonkun 3D-softan perusteet hyppysiinsä.
jooseha kirjoitti:Kun kerran säilytystila on kortilla, niin taakse kaksi rengasta ja silleen että koko sukkulan saa kipattua perälleen pystyyn. Nelipyöräisestä saa helposti tehty lyhyemmän kuin trikestä - Podride on jopa alta 2 metriäsize=85[/size] - eli matalakin tila käy.
Lisäsin tonne speksiin eilen, että 0,8 x 2,5m on maksimiäärimitat ilman, että laitos tulee "kulkuväylälle" uv-varastossa. Ulkoiluvälinevarasto on avointa kylmää tilaa. Eli pystyyn saaminen ei ole välttämättömyys.