Jatkoa seuraa, tai siis lyhennystä
.
2,23m akseliväli aiheutti sen että eturengas tulee tuulilasille kun fillarin laittaa auton katolle.
Samalla etuvanteeksi tuli kapeampi, eli 80mm -> 60mm kehä. Tällä modilla ja 2,35" WTB Bronsonilla rengas mahtuu joustohaarukkaan, ja eturenkaan yllä ollut moottori on taas oikealla paikallaan navassa.
Etäohjauksen pallonivel tulee iskarin yläpään korkkiin.
Korkissa on epoksilla kiinni kaksi sopivaksi sorvattua mutteria.
Rihtaus täytyy tehdä tarkasti, jää n. 1mm tilaa vanteen ja haarukan väliin.
Jarrusatulan saattaa saada kiinni lokarin kiinnityskorvaan, ja toiseen päähän täytyy tehdä tukirauta.
Ja sitten se uuden emäputken hitsaus. Käytin netistä putkenkulmalaskuria jolla tulostin sapluunat putken katkaisuun oikeassa kulmassa. Sain hitsattua putken aika hyvällä saumalla, MUTTA VINOON!!
Jigi oli antanut vähän myöden...
No täytyy rälläköidä irti ja asemoida uudestaan, samalla voi vielä lyhentää vielä 5 senttiä kun kammetkin on 145milliset.