Onko 9 vaihteinen takakiekko kasattu niin, että vanne ei ole keskellä napaa vaan enempi toisessa reunassa?
Lähetetty minun SM-A320FL laitteesta Tapatalkilla
Onko 9 vaihteinen takakiekko kasattu niin, että vanne ei ole keskellä napaa vaan enempi toisessa reunassa?
Lähetetty minun SM-A320FL laitteesta Tapatalkilla
T: Kimple
Kyllä vanne keskelle napaa pruukataan laittaa, mutta pinnalaipat eivät ole navassa symmetrisesti. Pinnat ovat siis oikealla ja vasemmalla erimittaiset.
Kuten kuvasta näkee navan keskikohta on suunnilleen s-kirjaimen kohdalla
Onko saatavilla flevon kääntönivelen kumia?
Lähetetty minun SM-A320FL laitteesta Tapatalkilla
T: Kimple
Kimple kirjoitti:Onko saatavilla flevon kääntönivelen kumia?
Se on teollisuustavaraa. Hae vaikka Etralta tai jostain vastaavasta.
jooseha kirjoitti:Kimple kirjoitti:Onko saatavilla flevon kääntönivelen kumia?
Se on teollisuustavaraa. Hae vaikka Etralta tai jostain vastaavasta.
Nimi on tärinäneristin.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Kummassa paremmat ajo ominaisuudet flevossa vai pythonissa?
Lähetetty minun SM-A320FL laitteesta Tapatalkilla
T: Kimple
Kimple kirjoitti:Kummassa paremmat ajo ominaisuudet flevossa vai pythonissa?
Python on kehitetty Flevon ja Airbiken pohjalta, siis lähtökohtaisesti jossain mielessä parempi, joskin aika paljon vaikeampi oppia ajamaan.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
jori kirjoitti:Kimple kirjoitti:Kummassa paremmat ajo ominaisuudet flevossa vai pythonissa?
Python on kehitetty Flevon ja Airbiken pohjalta, siis lähtökohtaisesti jossain mielessä parempi, joskin aika paljon vaikeampi oppia ajamaan.
Taitaa olla niitä "makuasioita"
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Mataluus ja sen tuoma nopeus olivat Magesin päätavoitteena pythoniin siirryttäessä.
Tälleen molemmat omistaneena ja pyyttoniin ihastuneena totean ettei toista voi sanoa varauksetta paremmaksi ajo-ominaisuuksiltaan. Aloittelija pitää todennäköisesti flevosta enemmän, koska siinä ei paino siirry ohjatessa väärään suuntaan luomaan epävakautta (ja se on helpompi oppia).
Pyyttonissa on lisäksi rajanopeus, jonka jälkeen se menee epävakaaksi. Käytännössä tämä esiintyy vain suurella negatiivisella jätöllä varustetussa pyörässä = matalassa isorenkaisessa.
Kimple kirjoitti:Kummassa paremmat ajo ominaisuudet flevossa vai pythonissa?
Minun mielestäni ei kummassakaan, vaan paras ajo-ominaisuus millä olen ajanut on venytettykeulainen evoflevo, jossa ohjausakselin kulma on 45 ja jättö nolla. Tällöin käytös on sama vauhdista riippumatta. Flevo (positiivinen jättö) kun on vaikea ajaa hitaasti ja pythonissa (negatiivinen jättö) meno menee hutjakaksi kovassa nopeudessa.