Kinnerin käyttö on miulla pääasiassa kaupunkiajoa, vien roskat, käyn kaupassa, asioilla, pikkuhommia siellä ja täällä ym. Vähitellen muuttuu reitit ja tulee ajettua enempi ajorataa, kesän tietyöt (kevarien kiertotiet) mukavasti motivoi valitsemaan ajoradan ja vaikka urakat on ohi, reitit jää ajoradoille, koska ne on tehokkaampia, mukavampia, turvallisempia. Saukin viimenen video, "how to ride velomobile efficiently" kertoo saman, jota oon päässäni pähkäilly, kinnerillä ajellessa - ennakoiva ajo kehittyy, tulee seurattua risteyksiä, valoja, ympyröitä ym lähestyessä muuta liikennettä - koitan passata kulkuni niin ettei tartte jarruttaa, saati pysähtyä jolloin ajo on tehokasta. Aivan autojen perässä ei kannata ajaa kun ne tuppaa jarruttamaan mm hidastetöyssyihin ja ympyröihin, jätän yleensä pienen peli varan, vaikka muuten vauhtini riittäskin peesailuun. Sama jos auto ohittaa ennen alamäkeä, jätän vähän väliä, etten oo mäen alla ihan perässä ja joudu jarruttamaan.
Tänään aamulla kauppaan muutama kilsa, kaupan pihassa huomasin ett lompakko puuttuu, samaa reittiä takas ja uudelleen kauppaan - semmosta on miun tehokas ajo
kun muisti heikkenee ni kunto kasvaa 