Oon muistaakseni joskus heittäny idean kinneriorkesterista, olishan niissä kaikupohjaa
Usiampi muusikko taitaa kinnneristeistä löytyy. Eikä tartteis keikkabussia
Hollannin armeijalla on ollut pyöräilevä soittokunta... olen aina halunnut nähdä sen esityksen. Ratsuväen soittokunnan olen jo nähnyt (hevosilla on korvatulpat).
Oon muistaakseni joskus heittäny idean kinneriorkesterista, olishan niissä kaikupohjaa
Usiampi muusikko taitaa kinnneristeistä löytyy. Eikä tartteis keikkabussia
Hollannin armeijalla on ollut pyöräilevä soittokunta... olen aina halunnut nähdä sen esityksen. Ratsuväen soittokunnan olen jo nähnyt (hevosilla on korvatulpat).
Jotenki tuntus, että soittaminen ois helpompaa jos ei samalla aja pyörällä No, armeijan hommat
Muziekkorps te fiets (1960)
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Terppahan on liekeissä tästä musiikkiketjusta! Mitä muuten kuuluu esikoiskirjaprojektille? Sun (matka)tarinoita on ollut niin mukava lukea, että ostaisin kirjan heti.
Terppahan on liekeissä tästä musiikkiketjusta! Mitä muuten kuuluu esikoiskirjaprojektille? Sun (matka)tarinoita on ollut niin mukava lukea, että ostaisin kirjan heti.
fingerpori-14-03-2012.jpeg (78.46 KiB) Katsottu 11366 kertaa
Joo, lähes liekeissä mukava kuunnella musiikkia ja etsiä kaikkea outoa
Kirjalla on vuoden aikalisä ja pohkatöitä/suunnittelua olen harrastanut. Töissä on yleensä ihmeellistä säätöä mutta tänä vuonna säätö oli niin ihmeellistä ettei voinut ja ei ollut voimia mutta ensi toukokuussa ja siitä puoli vuotta eteenpäin on omia touhuja, oli sitten mitä säätöä hyvänsä
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
... poika ratsasti kadulla
...Ехал мальчишка по улице
Aikuisten pyörällä
На взрослом велосипеде"
Kyllä minä usiamman kerran katsoin ja melko vakuuttunut jotta aikuinen nainen siinä polki"
Ihan vallan hämmennyin ja lisätietoa etsin kappaleen otsikolla mutta eet ja ärrät oli väärinpäin niin se hankaloitti lukemista.
Vaan aikansa internettiä selattuaan tuli päätelmään, että video on Hollannista ja kappaleen nimellä oleva Venäjältä Alexander Galichin kitarasta,(syntynyt Ukrainassa ja kuollut Ranskassa), Песня про велосипед (laulu pyörästä)
Vaan oikeastipa tuo linkin takaa taitaa olla alexander barykin bouque (kukkakimppu).
Eipä sillä, ajetaan siinäkin pyörällä pitkään ja poimitaan kimppu Narvasta ja annetaan tytölle jota rakastan.
Mutta kiinnostuin tuosta Ukrainan Alexanderista ja etsin tietoa miehestä, runoilija ja elokuvantekijä, muusikko /säveltäjä mies ja kitaramenetelmällä ja karkotettu Ranskaan 70-luvulla.
No tuli tietysti mieleen, että ei kai se nyt niin paskaa musiikkia tehny, että karkottaa piti mutta fiilis oli kyllä vähän sama kun ensimmäistä kertaa törmäsin karaokeen. Keski-ikäinen mies oli juonut yhden oluen liikaa ja löytänyt sisältään aikuisen naisen. Valitettavasti hän tulkitsi sen sen verran nuotinvierestä, että edelleenkin yli 20 vuoden jälkeen kun kuulen sanan karoake, ryhdyn vaistomaisesti etsimään pakotietä. (kiitos kun sain kertoa traumoistani)
Mutta makuasioitahan nämä joo on. toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, mutta kolmannella on mielessä vaan poikaystävä.
Tässä tämä. Ja tottapuhuen mies taisi puhua totuuksia Neuvostoliitossa ja sillä karkoitettiin, kuolemastaan jäi epäilys oliko kgb:n murhaama. pitää kokeilla miehen elokuvia oisko parempia.
Песня про велосипед (laulu pyörästä)
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Musiikki on aika tärkeä osa esitystä. Sillä ilman sitä tulee silkkaa komediaa..
"Musicless Musicvideo / ELVIS PRESLEY - Blue Suede Shoes"
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut) CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org