jori kirjoitti:samuel kirjoitti:Eli aivot narikkaan ja rauhallista pyöritystä.
Siinä sinulle on uusi allekirjoitus. Sopisi vaikka paitaan painettavaksi. Jotenkin Zen.
ei huono, mutta kun pää on jo tyhjä. ( koska allekirjoitus)
jori kirjoitti:samuel kirjoitti:Eli aivot narikkaan ja rauhallista pyöritystä.
Siinä sinulle on uusi allekirjoitus. Sopisi vaikka paitaan painettavaksi. Jotenkin Zen.
ei huono, mutta kun pää on jo tyhjä. ( koska allekirjoitus)
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
jooseha kirjoitti:Mikä näissä mbb:issä pelottaa ihmisiä (ennen kuin hommaavat oman)
No kun, nojapyörän vaatimasta huippuunsa trimmatusta pyöritystekniikasta on täällä jo kirjoitettu enemmän kuin Hemingwayn romaaneissa on tekstiä ja nyt vielä Viljami mokoma latasi päälle vaatimuksen "oikein suuntautuvasta jalan voimavektorista", niin kai siinä meillä oppipojilla vähän alkaa usko olla lujilla.
Höh haasteena otan vastaan ja olen koko ajan treenannut pyörittämistä. Kun oman mittaiselle säädetyn saan koeajoon, yritän ajaa ehdottomasti.
vph kirjoitti:jooseha kirjoitti:Mikä näissä mbb:issä pelottaa ihmisiä (ennen kuin hommaavat oman)
No kun, nojapyörän vaatimasta huippuunsa trimmatusta pyöritystekniikasta on täällä jo kirjoitettu enemmän kuin Hemingwayn romaaneissa on tekstiä ja nyt vielä Viljami mokoma latasi päälle vaatimuksen "oikein suuntautuvasta jalan voimavektorista", niin kai siinä meillä oppipojilla vähän alkaa usko olla lujilla.
Hehheh, ei sitä tarvitse miettiä, mbb alle ja polkemaan niin voimavektorit asettuu luonnostaan oikeille paikoilleen
Jos etupäästä jää jousto pois, niin etuhaarukkahässäkkä tukee itsessään eturunkoa kiertymiseltä. Jospa sitten 40x40 kanttiputki riittäisikin. Muutin emäputken kulmaa vielä pystymmäksi ja kouran kiinni eturunkoon. Jo menee rungon teko helpoksi kun ei tule yhtään mutkaa ja takahaarukka tulee luovuttajapyörän etuhaarukasta.
Vilijami kirjoitti:Jo menee rungon teko helpoksi
No, joko on valmis
jooseha kirjoitti:Vilijami kirjoitti:Jo menee rungon teko helpoksi
No, joko on valmis
Ei oo. Tuulee liikaa ni migin kaasu ei pysy kohteessa. Pitääkö kaivella puikkokone esiin?
Ai niin, se cruiser easy on tätä ennen ohjelmassa ja ehkä bullitt meiningin tavarapyörä.
Vilijami kirjoitti:ehkä bullitt meiningin tavarapyörä.
Aa, Steve McQueenillä oli kyllä mukava meininki Bullitissakin
Ja kaiva se puikkokone vaan esiin, niin voit hitsata vaikka tuulessa ja sateessa
Flevobike on kehittynyt tolleen ilmajousitettuun suuntaan.
Pastori kirjoitti:Flevobike on kehittynyt tolleen ilmajousitettuun suuntaan.
Haa, tekeekö noita vielä joku ihan ammatikseen. Minä luulin, että olivat lopettaneet kaupallisen tuotannon.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Pastori kysyi, että voisiko EvoFlevoa suurentaa 559 kokoiseksi ja flevon alkuperäisellä ohjausnivelellä. Tässäpä on pikaluonnos.
Metrin akseliväli, reilu istumakorkeus ja etuveto johtaa joko huonoon vetopitoon tai jarrutustehoon. Tässä tapauksessa vetopito on onneton etenkin jyrkässä ylämäessä.
Pyrkisin saamaan vähintään puolet painosta eturenkaalle, jos pyörällä on tarkoitus ajaa muuallakin kuin tasaisella asvaltilla. Muuten menee talutteluhommiksi ja tuota ei edes keskimittainen taluta selkä suorassa.
Flevoahan talutetaan selkänojan yläreunasta.
Eturengasta en toisi taaksepäin, koska tulin niin allergiseksi sille nokan kautta ympäripyörähtelylle flevotrikessä. Takarengasta voi kyllä viedä taaemmas.
Mutta tämä onkin Pastorin pyörä -mää vaan piirtelen-, niin odotellaan sieltä kommentteja.
Ehkä tosiaan pituutta ton Karheen suuntaan voisi kehittää?
Etupäähän on jo aika samaa henkee, ja vetoo.
Jättö muutettu 50 milliin ja takakiekkoa siirretty taaksepäin. Penkkiä enemmän nojalleen. Miltä nyt vaikuttaa?