Ajattelin itse aivan samaa, kun eilen kirjoittelit tandemtriken tekemisestä. Se yksi pyörä siellä kaukana takana tahtoo olla vähän orpona ja kiertyy kaarteessa väkisinkin ulkokaarteeseen päin. Tästä syystä nelipyöräisyys parantaa asiaa kummasti. Samalla helpottuu jatkopalan tekeminen, kun sen ei tarvitse olla täysin jäykästi kiinni, eikä kantaa vääntörasitusta.
Oikeastaan jatkoputki olisikin hyvä olla avoprofiilia suorakaideputken sijaan, jotta etu- ja takapää pääsevät kiertymään hieman maaston mukaan. Itse tekisin C-profiilista tuon jatkon, jolloin profiili pääsisi vääntymään mukavasti ilman väsymisvaaraa. Nelipyöräisenä tuosta tulee myös hieman lyhyempi, mikä ei sekään varmaan haittaa. 
Ai niin. Tärinäraidatkaan eivät niin haittaa nelipyörää. 
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma