Jalkajarrullinen takanapa muutettu yksipuoliseksi, eiköhän tuo onnistuisi vaihdenavallakin.
Toiset uskoo heti, kun jostain on valokuva.
Miten arvelet tuon jalkajarrun pitävän, kun jarrjukampi on ilmassa kiinni. Voiman voi toki kuljettaa akselia pitkin, mutta vaikka se olisi muutettu tilan vaatimaan maksimikokoon ja tehty 2000 MPa materiaalista, ei kyllä kestä normaalia käyttöä, saati jarruttamista takapyörällä.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Kinnereissä onneksi on käsijarrut
Akselia pitkin toimivaksi se tuossa Forklesissä on tehty. Kustompsysles foorumin mukaan.
Varovasti saa ajella, kuten kuvastakin näkyy.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Miten arvelet tuon jalkajarrun pitävän, kun jarrjukampi on ilmassa kiinni. Voiman voi toki kuljettaa akselia pitkin, mutta vaikka se olisi muutettu tilan vaatimaan maksimikokoon ja tehty 2000 MPa materiaalista, ei kyllä kestä normaalia käyttöä, saati jarruttamista takapyörällä.
Tuo on niin takapainoinen, että pitoa on takarenkaalla lujasti. Jos akseli kestäiskin, niin tuo 32mm runkoputki ei kestä jarruttamista ja jos se sattuisi Ihmeen kaupalla kestämäänkin, niin joustoliike olisi niin suuri että ohjaus venkoilee mihin sattuu ja nurin mennään. Tuohan on vaan taideteos, millä 47 kiloinen taiteilija on kerran rullannut kuvaa varten.
Muoks. Jori ehti ensin.
Liitteet
23FAF6A5-F7F2-4717-91FB-5DBED71739B3.png (764.67 KiB) Katsottu 2496 kertaa