Pakeei saapui hollannista, joten eilen tuli taas vietettyä laatuaikaa kinnerin kanssa
Etuiskarien puslat oli todella kuluneet. Oikean puolen pusla oli kulunut jo läpi saakka ja iskarin männän varsi oli alkanut pureutua metallikuoreen. Luultavasti tämän takia myöskin oikeanpuolimmainen rengas on hangannut kurveissa rengaskotelon yläosaan ja myöskin iskarin alapään paksumpi osa on jossain kupassa ottanyt koriin kiinni maalijäljistä päätellen. Pitää tehdä rullauskokeet jossain vaiheessa, voipi olla että ohjauskulmat kaipaa tän korjauksen jälkeen säätöä.
Vanhat osat oli valkoista nylonia, uudet on jotain beigeä ilmeisesti POMia. Jää nähtäväksi kauanko uudet kestää. Iskarin varsissa oli jo jonkun verran kulumaa / syöpymää joten voi olla että uudet osat kuluu vanhoja nopeammin, pitää tarkkailla tilannetta.
Kun iskarit kerran oli irti, samalla oli helppo vaihtaa jarruvaijerit ja kiristellä polkimien pultit. Vaihdoin myös ohjauksen kardaaninivelen keskipalikan, ei tullut tettua kuvia siitä. Klappi johtui siitä, että koko palikka oli pikkuriikkisen liian löysä varmaankin kulumisen takia, vaikka siinä ei mitään isoja uria tai koloja näkynyt. Uusi osa istuu paikalleen tiukasti ilman välyksiä ja ohjaustuntuma on nyt viiveetön ja herkkä. Tänään näkee lenkillä miltä se tuntuu käytännössä, pikaisella n. kilometrin testillä tuntui hyvältä.
Kiinnittelin myös olkatoppaukset ja kyynärnojat. Olkatoppauksia tuli tilattua 1,2 ja 3cm paksuiset kun en oikein tiennyt mitkä olisi sopivat. 2cm tuntui parhaalta, mutta ne voi vaihtaa pienemmiksi jos esim. syksyllä ajaa paksummalla vaatetuksella. Lopuksi liimailin velcrot uutta tuulilasia varten.