Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
traikisti

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja traikisti »

Torstaina 20.5. n. klo 18 tuli vastaan tadpole trike Oulussa Koskelantiellä Toppilassa menossa Tuiran suuntaan. Autosta en ehtinyt nähdä ajajan enkä pyörän tarkempia tuntomerkkejä.

J

zeik

Viesti Kirjoittaja zeik »

Taisi olla meikäläinen, Mantis pyörällä.
-Jari

Teemu Kalvas
Treenaileva sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Teemu Kalvas »

jimmyatfin kirjoitti:

Toimiston ikkunan läpi bongattu Keilarannan kävelytietä ajellut nojapyräilijä punaisine(?) nojapyörineen tänään n. klo 10:33. Olisko ollut sama pyöräilijä, joka aikaisemmin tässä ketjussa oli bongattu Nokian pääkonttorin edustalta?

En ole eläessäni ajanut jalkakäytävällä, enkä aja!

jimmyatfin

Viesti Kirjoittaja jimmyatfin »

Teemu Kalvas kirjoitti:

En ole eläessäni ajanut jalkakäytävällä, enkä aja!

Korjataan sen verran, että kyseessähän tietenkin oli kevyelle liikenteelle tarkoitettu hiekkatie, joka kulkee Keilalahdentien vieressä.

Teemu Kalvas

Viesti Kirjoittaja Teemu Kalvas »

jimmyatfin kirjoitti:

Korjataan sen verran, että kyseessähän tietenkin oli kevyelle liikenteelle tarkoitettu hiekkatie, joka kulkee Keilalahdentien vieressä.

Veikkaan kyl silti että se oli optimistix enkä minä. Tuohon aikaan olen luultavasti ollut jo töissä, ja yleensä suosin asfalttia ja niillä main menen aamulla ison tien toisella puolella olevaa pyörätietä ja illalla sitten siinä ajoradalla. Olen tietty ajanut siitä hiekaltakin lukemattomia kertoja, vaikka asfaltille tähtäänkin. Aina ei osu!

Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Kukakohan ajoi tänään Raision kaupungintalon ohi n. klo 7.30? Näytti olevan matala kaksipyöräinen, keltainen nojakki. Kiekot näyttivät samankokoisilta, sen enempiä en kerennyt katsomaan kun odotin linja-autoa ja nojakki ajoi takaa ohi. :?:

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

optimistx

Viesti Kirjoittaja optimistx »

Teemu Kalvas kirjoitti:
jimmyatfin kirjoitti:

Veikkaan kyl silti että se oli optimistix enkä minä. Tuohon aikaan olen luultavasti ollut jo töissä, ja yleensä suosin asfalttia ja niillä main menen aamulla ison tien toisella puolella olevaa pyörätietä ja illalla sitten siinä ajoradalla. Olen tietty ajanut siitä hiekaltakin lukemattomia kertoja, vaikka asfaltille tähtäänkin. Aina ei osu!

Kyllä on ollut joku muu punasella ilmestyksellä liikkeellä. Omani on harmaantuneesta vanerista ja ruostuneista pulteista kasattu hökötys, jota kylähullun tyytyväinen virne naamalla ylpeänä liikuttelen, tajuamatta hävetä. Joskus on kannettava tarakalla laskemassa kiihtyvyyksiä, ilmanvastuksia ja muita vastuksia. Tullee sellanen liikkuva pyöräilylabra, arvattavasti vuoteen 2030 mennessä (toukokuun puolivälissä). Mittaa IHAN kaiken, paitsi jos ei mittaa, niin ei sillä niin väliäkään.
Olen etsiskellyt sellaista lasten työnnettävää ankkalelua, joka nostelee siipiään ja aukoo nokkaansa (pään aukominen kytketään polkimiin). Keulakuvaksi, olisi hyvä tuntomerkki.

Trek r200
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja Trek r200 »

Tänään ma 31.5 klo 18.30 Hietasaari, vauhtipuiston kohdalla annoin tietä nojakille kärryineen ja perässä pystyllä laukut tarakalla polkeneelle kauniimman sukupuolen edustajalle :D

Oiskohan ollu makekoolsa matkalla nallikariin

Nojaillaan!

Stapani

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Yep

Vantaankosken 25-lenkillä :
su 6.6 noin klo 14 Klaukkalassa bongattu yx kaksi-pyöräinen nojakkikaveri,
reissussa pienen pojan kanssa.....

Tapani

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

tkarttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tkarttu »

Stapani kirjoitti:

Vantaankosken 25-lenkillä :
su 6.6 noin klo 14 Klaukkalassa bongattu yx kaksi-pyöräinen nojakkikaveri,
reissussa pienen pojan kanssa.....Tapani

Tervehdys, lajitoveri.

"Stress is when you wake up screaming and you realize you haven't fallen asleep yet"

saass

Viesti Kirjoittaja saass »

Eilen Ma 7.6.2010 n. klo. 17.00 Käpylässä 1:n päättärillä hurautti joku keltaisella HiRacerin tyyppisellä nojakilla Kumpulan suuntaan. :D

puheseppo

Viesti Kirjoittaja puheseppo »

Kohtasinmme kihlattuni kanssa Heinolan keskustan tori-infon pihalla raskaan delta-tandemin, jolla saatiin heittää tunnin lenkki lähimaisemissa. Siinä oli myös peräkärry kaksin polkimin, joka ennen ajoa irroitettiin. Oli hieno ajosää Heinolassa.

puheseppoatgmailpointcom

Ajan Nazca Cruiserilla :D

joe67
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja joe67 »

Tapasin tänään kylillä Teron joka oli matkalla Kemijärveltä Ivaloon Mantiksellaan. Sain näpättyä meikäläisittäin harvinaisen yhteiskuvan mun Arrowin kanssa

kuvia 2010 002 pienenpi.jpg

...ja nyt on iloinen Einari sekun pyörä ei narise...

Ruuzeri

Viesti Kirjoittaja Ruuzeri »

Kemissä on bongattu vielä tuntemattoman merkkinen trike, aina hieman liian kaukaa ja itse autolla jotta olisi voinut päästä naamaetäisyydelle moikkaamaan.
Oma Taipale savenmaalta saanut kyytiä vajaa 1000km helmikuun hankinnan jälkeen. Vain kaikki renkaat pitänyt vaihtaa kun nämä tiet on näemmä aika törkyiset. (puhkeamia, nastamurske talven jäljiltä)

Eli 2 trikeä Kemissä, lienevät nyt ensimmäiset täälläpäin.

Hopea
Sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Tapasin perjantaina kotimatkalla ja tänään aamulla taas työmatkalla uudelleen punaisen Kettwieselin Savelan ja Oulunkylän välillä radan varressa.

Perjantaina olin itse liikkeellä Loimaan Alku-trikellä ja tänä aamuna Sinnerilläni. Mukava nähdä että nojapyöräkanta alueella lisääntyy.

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

Vastaa Viestiin