En välttämättä näkis et se max 10kg mitä sähköosista tulee normipyörän päälle täytyy vielä ihan hirveesti miettiä renkaiden näkökulmasta. Tietty mikäli tosiaan yleinen ongelma on että ihmiset ei muista pumpata renkaitaan täyteen tai pitää paineista huolta on se sillon varmasti hyvä juttu.
Keskimoottorin teoriahyödyn tuominen käytäntöön vaatii hyvää huolenpitoa ketjuista ja rattaista. Lisäksi kaikki keskimoottorit eivät ole sellaisia jotka eivät vastusta ilman virtaa tai kun maksiminopeus on saavutettu. Maastoon en muuta miettisi mutta kokonaisuutena puhtaaseen työmatkaan ottaisin napamoottorin.
Range ja akku taas on itsellä kyllä sinänsä rankasti ylimitoitettu arkiajoon muttei esimerkiksi hangessa ajamiseen. 885wh akku, jossa on vielä sisäinen puskuri ja laturi 90% 100% säätimellä. Kolmessa vuodessa ja 20tkm jälkeen kapasiteettia on hävinnyt noin 10%. Eilen oli meidän sähkäri mukana 80km lenkillä jonka itse ajoin luomulla. Akkua oli lenkin jälkeen 50% jäljellä.