1378 kertaa olen turhaan kiroillut, kun mutteria pyörittämällä pyörii pultti läpi, eikä millään työkalulla pääse pitämään kiinni. Äsken vaihdoin autoon kallistuksenvakaajan tuplapallopää kiinnitystankoja (koiranluita). Mutterit olivat ruostuneet niin, että mutteri vain vähän löystyi, mutta jumahti kiinni sitten. Mikään työkalu ei kyennyt pitämään kiinni ruuviosasta, se pyöri mukana kun mutteria väänsi. Tähän kohtaan tuli niitä turhia kirosanoja muutama joukon jatkoksi. Sitten keksin kokeilla mutterinmurskainta. Kevyesti pyörittämällä mutterit halkesivat ja vanhat luut irtosivat.
Ei mennyt tämäkään päivä hukkaan. Opin, ettei kannata hetkeäkään miettiä, jos mutteri jumittaa ja pyörittää pulttia läpi. Mutterinmurskain pelastaa tilanteen.
Tällaisen kuvan löysin vehkeestä. En oikien osaa käyttää Bilteman sivustoa, sielläkin tuollasen varmasti löytää muutamalla eurolla -tai honkkarista tai motonetistä.