20" vanteelle 500W suoravetomoottori tarvitsee niin lyhyet pinnat, että voivat olla suoraan säteittäisesti, enintään kerran ristiin. Tuollainen puolaus ei ole maailmanihme. PInnat ovat niin lyhyet, etteivät ulotu vääriin reikiin. 
Tuo Yosepoweriin kuvan vanne ei varmasti ole 20-tuumainen. Ihan helvetisti ärsyttää, kun nämä nettikaupat laittavat saman kuvan erikokoisille romppeille. Yosepower ei ole ensimmäinen, eikä ainoa. 
Minulla on CF-MBB Tavaratandemissa ongelmana vanhalle vanteelle puolattu napamoottori. Vanne on (lähes
) suora, mutta jotenkin vanne on kulunut niin, että vannejarru ottaa epätasaisesti. Tämä on hankalaa liukkaalla, kun takapyörä lähteekin luistoon jarrun tiukalla kohdalla. Pitäisi siis hankkia uusi vanne ja puolata tuo moottori sille.
TÄmä nykyinen on vanhalle lähes puhkijarrutetulle vanteelle toisesta pyörästä varastetuilla pinnoilla puolattu viritys. Tuossa minun 250 W suoravetoisessani on tasan 180 mm pinnanreikähalkaisijaiset laipat 38,5 mm etäisyydellä toisistaan. Jos tuohon laittaisi 406 vanteen, ei pinnoille jäisi pituutta kuin summittain 80 mm. Minä tarvitsen 559 vanteelle noin 160 - 180 mittaiset riippuen siitä puolaanko ristiin. 
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma