Taitaa olla kymmenkunta ruuvia. Etu-/ja takapään ääripäässä vahvat magneetit joten sinne asti ei tarvii kurotella. Irrotukseen olisko mennyt 10-15 minaa, sama toiseen suuntaan. Puolen tunnin juttu. Harmittavin seikka on kun pitää saumanauhateippi repiä pois ja uusi liimata.
Olin just kirjoittamassa että itse käytän kannen alla väritöntä silikonia, mutta nyt taitaa olla kyse ulkopinnalle tulevasta teipistä. Noh, miksei se silikoni sinnekin menisi, ainahan sen saa pois jos haluaa teipin takas
Olin just kirjoittamassa että itse käytän kannen alla väritöntä silikonia, mutta nyt taitaa olla kyse ulkopinnalle tulevasta teipistä. Noh, miksei se silikoni sinnekin menisi, ainahan sen saa pois jos haluaa teipin takas
Joo, ulkopinnalle saumakohtaan tuleva sähköteippi kyseessä. Kinnerin puoliskojen välisestä silikonista on Hilgossa luovuttu ja välissä on nykyään vain todella ohut kumisauma.
Mitäpä Hilgolle kuuluu tätä nykyä? Eli mitä mietteitä kuskilla tästä kulkupelistä nyt, kun yhteisiä kilometrejä on luultavasti ehtinyt karttua jo kosolti?
https://www.drymer.nl/en/
Drymer ilmottaa lopettavansa pyörien tuotannon, siis kaiken tuotannon. Omistaja jää eläkkeelle, ainakaan toistaiseksi ei oo jatkajaa löytäny jos oikein ymmärsin.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
https://www.drymer.nl/en/
Drymer ilmottaa lopettavansa pyörien tuotannon, siis kaiken tuotannon. Omistaja jää eläkkeelle, ainakaan toistaiseksi ei oo jatkajaa löytäny jos oikein ymmärsin.
Eli jos jatkajaa ei löydy, niin myös Hilgojen valmistus loppuu?
https://www.drymer.nl/
Tuon mukaan Intercitybike ottaisi Mangon ja Hilgon myynnin hoitaakseen. En ymmärtäny, jatkuuko tuotanto vai myyvätkö vaan varaosia?
Ehkä tuon vois tulkita, ett pyöriäkin viel tehtäs.
"Sekä velomobilien myyntiin että varaosien toimituksiin voit
ottaa yhteyttä:
Intercity pyörä"
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.