Oli kyllä Hyvä video, mikä havainnollistaa kuinka kori hahmottuu kuskin ympärille.
Kohdassa 6;20 kiinnitin huomiota takahaarukan kiinnitykseen. Siinä näytti siltä että haarukka olisi ruuvattu vain suoraan pohjalevyyn kiinni. Tämä saattaa aiheuttaa löysyyttä takrenkaan kallisteluun, kuten mun kinnerissä oli aluksi vaivana. Itse korjasin vaivan laminoimalla poikittaisen kotelon takalokarin etupuolelle, johon haarukka kiinnittyi.
Erittäin avara kulkuaukko tuskin ainakaan parantaa korin jäykkyyttä. Jokin kotelorakenne kulkuaukon ympärillä jäykistäisi kokonaisuutta, mutta ymmätettävästi sitä ei mielellään tehtäisi, koska se monimutkaistaa valmistamista hieman.
Ei voi kun hattua nostaa kaverille hänen innostuksestaan!