No perhana, siinähän on valmis malli mun 559 CF asiointipyörään
Harmi kun ei tullu oikeen mitään mittailtua, vaan tein ihan fiiliksellä. Ainut jämpti muutos prus 24" runkoon minkä tiedän, oli 50mm pidennys haarukan ketjuputkiin. Satulatolppa taisi venyä noin 10cm. Rungon pituus ei varmaan montaakaan senttiä venynyt, koska keskiön siirto eteen vei samalla etupäätä mukanaan ja tanko lisäksi antaa tilaa jaloille.
Onnistunut lopputulos kuitenkin, noin hutaisten tehdyksi.
Tosi jees tyyli! Tuommonen kelpais itellekkin lähiliikkumiseen.
Mistä keulan t-palat on hankittu?
Jostain etelä suomesta reilusti yli kymmenen vuotta sitten, ei mahda koko puljua olla enää.
Mutta esim tuolta - https://www.styleride.fi/tuoteryhma/1301840
Saa jotain, ja vielä etelämpää saa varmasti lisää.
Tuo keula on yläpäästään orkkis ensimmäiset 30cm sit loput on itse jatkettu.
Tämä on tosiaa toinen versi tällä keulalla ja takarenkaalla.
Oli niin kiva valo, että piti ottaa kuva hieman uudistetusta kaupunkipyörästäni. Selkänojaputken alapään liitos väsyi poikki. Korjasin, ja samalla asensin vähän lokoisampaan asentoon. Ilman käsiä ajaminen helpottui radikaalisti.
Kirjoitin tuon viestin kännykällä, enkä nähnyt, että kuva on noin huonolaatuinen. Laitan sen kuitenkin tähän, kun on muuten niin hyvä kuva.
Perhepyörän puolikkaan uusi ajoasento.jpg (97.11 KiB) Katsottu 10652 kertaa
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Piti rekisteröityä ja laittaa kuvaa tulemaan. Kevään loppupuolella sain hankittua Sakari Holman rakentama triken, joka vaatii pientä laittamista vielä. Velo Motionin kustomoitu sticki tuli noudettua myös tänään, mutta kerkeän koeajamaan vasta illalla
Sisustustaulumateriaalia! Tuon kinnerin muotokielessä mua puhuttelee betonibrutalistinen suorakulmainen pyrstön ylänurkka. Näyttää ryhdikkäältä ja tanakalta, eikä alakuloisen alaslaskevalta kuten sarjavalmisteisissa tahtoo olla. Sitä paitsi kinneri on hieman lyhyenlainen aerodynaamisessa mielessä -turbulenssi ei tahdo ehtiä rauhoittua laminaariseksi-, joten suurempi pinta ei ole ainakaan haitaksi.