Niin minulle kerrottiin, että avustus lakkaa 25 km/h kohdalla. Se alue, jossa testiajo suoritettiin oli teknillisen museon parkkipaikka. Siinä ei pystynyt ajamaan kovempaa.
Sillä kakkosprotolla olisi voinut mennä kevytliikenne väylälle, mutta jalkatuet oli siinä kiinteät ja mitoitettu toisen kehittäjän mittojen mukaan. Minulle ehdottoman liian tiivis polkuasento. Sillä oli ajettu jo 10000 pintaan.
Laki on laki, ja rapakon taakse menevät avustaa siihen 32 km/h.
Muistaakseni jossain 40 - 50 kohdalla alkaa jarruttamaan lataamalla akkua..
Tuo painaa 98 kg.
Alustava ennakkoilmoitus tilaukselle 1523 on keväällä 2023.
Olen ilmoittanut valmistajalle, että vehkeeni voi olla testiajokki Suomessa. Toivottavasti vaikuttaa hintaankin.
Mutta, oli se niin hauska, ettei tuo nopeusrajoitus haittaa. siinä pitäisi olla jopa ilmastointi, lämmitys nyt ainakin on sen puhaltimen kautta. Puhaltaa kyllä paljon, kun täysille laittaa.
Kabiinin saa helposti pois ja kuumina päivinä jättää sen kauttaaltaan 10 cm avoimeksi. Ei kuulemma tule tukala olo siellä silloin, toisin kuin ellaisessa kuomullisessa lentokoneessa kuten Muhinu.
terveisin Hannu
Performer Trike, SH-34, Terässiipi Nordic Master e-biket hihna- ja ketjuvedolla, Helkama CE10 e-bike, Cube SL4 29 er pystärit. Kaupunki- ja voimanharjoituspyöränä Helkama Aino 7 v ja modifioitu Crescent hybridi Alfine 11 kapalla.