No ainahan linjavirhettä vetoakseleiden välille jää, riippuen siitä kuinka tarkkaan katsotaan/mitataan .
Eri asia sitten mikä on käytön kannalta niin iso virhe, että sillä alkaa olla merkitystä...
Mitä tuohon akselin ja laakerin väliseen suuntavirheeseen tulee, niin laakerihan siinä on pitemmän päälle se sulake, joka kärsii -> menee laakeri useammin vaihtokuntoon. Tai voi mennä akselikin, jos sattuu olemaan niin pehmeää tavaraa, että laakerin sisäkooli hieroo siihen uran. Tällöin tosin akselin ja laakerin välissä on tod.näk. ollut jo alunperinkin liikaa välystä.
Quattrovelossa luultavasti särkyisi jo muutakin ennen rungon vääntymistä. Takakiekko, tukivarret ja niiden kiinnitykset, laakeripukkien kiinnitykset jne...
Runkojen vääntymiset todennäköisempiä tällaisissa jousittamattomissa diy-tekeleissä kuten 4Fat .