Tämä pyörä sai sähköt. Penkin alla on erillinen poljinkeskiöputki, johon moottori kiinnittyy. Olisihan tuohon penkin alle sopinut napamoottori, ehkä paremminkin, mutta poljinkeskiömoottori löytyi valmiiksi niin sillä mentiin.
Keskiöputkessa on säätövaraa sivusuunnassa muutama sentti, joten ketjulinjaa voi säätää. Aluksi tarkoitus oli hitsata tuo erillinen keskiöputki suoraan tikkurungon alapintaan, mutta runko on niin suurta halkaisijaltaan (n. 65mm), että moottorin alennusvaihde ei olisi mahtunut paikalleen. Sama ongelma olisi tullut, jos moottoria olisi yrittänyt laittaa keulapuomin päähän.
Ketju polkimilta moottorille puuttuu vielä, mutta pelkällä sähköllä pääsee koeajamaan. Saa nähdä, miten tässä laiskistuu sähköjen myötä... tavoite olisi tosin polkea yhtä reippaasti kuin ennenkin ja kompensoida sähköllä lähinnä talvikelin tuomat lisävastukset, jotta matkat eivät ajallisesti pitene kesään verrattuna.
Kyyti oli koeajolla metsätiellä yllättävän töyssyistä. En ole tottunut näin ohutseinäisiin renkaisiin (Maxxis Grifter), jotka ponnahtavat töyssyn jälkeen korkealle. Huonosti rullaavat pistosuojatut renkaat vaimentavat enemmän eivätkä jää pomppimaan kengurukepin tavoin.