Hyvän näköinen. Muistuttaa jotain toisen maailmansodan aikaista sota-ajoneuvoa. Muodot ja mittasuhteet ovat kohdillaan. Eihän tuon tavaratilan osalta tarvitse tehdä mitään periaatepäätöksiä sen kummemmin, kunhan siinä on pohja, voi siihen päälle sitten asentaa haluamansa tavarankuljetusvarustuksen. Vähän niin kuin lavettiautolla, jonka tavaratilassa voi olla kaivinkone, tuuliturbiini, tai merikontti.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Alla vähän lisää kuvia tuosta LAVAPAKU-hahmotelmasta.
Pituus: 2260 mm (ilman nokan nostolenkkiä)
Leveys: 850 mm
Korkeus: 1400 mm (ehkä vähän liikaa, mutta helpottaisi kyytiin ahtautumista -> tarkentuu pahvi-mockup-vaiheessa)
Akseliväli: 1300 mm
Lavan ulkomitat kuvissa: pituus 560 mm ja leveys 840 mm.
Lavan alla lisäksi katettua tavaratilaa.
Kanttikertaakantin esteettisyys ei ole 1CV:n luokkaa, mutta tällä kertaa voisi mennä mm. helppo valmistettavuus edellä. Ja korimateriaali olisi vapaasti valittavissa, koska on vain suoria levypintoja. Tämän hetken ajatuksena lokarit solumuovista (makuualusta) ja muut koripinnat vaikka kennolevystä tai ohuesta vanerista. Tai voi koko korin makuualustastakin värkätä.
lavapaku_vasen_sivu.jpg (47.01 KiB) Katsottu 8220 kertaa
lavapaku_etu.jpg (49.83 KiB) Katsottu 8220 kertaa
lavapaku_oikea_sivu_ilman_ovea.jpg (57.35 KiB) Katsottu 8220 kertaa
lavapaku_taka.jpg (24.33 KiB) Katsottu 8220 kertaa
lavapaku_etuviisto.jpg (76.86 KiB) Katsottu 8220 kertaa
lavapaku_takaviisto.jpg (66.25 KiB) Katsottu 8220 kertaa