Tähän avausviestiin tulee infoa tapahtumasta...
EDIT 21.7.2023: muutettu otsikon vuosiluku -> 2025.
Vuoden 2024 Lowride pidetään Torniossa:
viewtopic.php?t=7274
Tähän avausviestiin tulee infoa tapahtumasta...
EDIT 21.7.2023: muutettu otsikon vuosiluku -> 2025.
Vuoden 2024 Lowride pidetään Torniossa:
viewtopic.php?t=7274
Tullaan, jos ollaan elollaan.
"Huoltamoiden" listaus löytyikin helposti.
https://visittampere.fi/artikkelit/tampereen-panimot/
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Oliskohan tässä kohtaa aika ja paikka sopivan kypsä mun ekalle osallistumiselle.. Toivottavasti vuoden päästä pyöräily fiilikset on vielä yhtä kohdillaan kuin tällä hetkellä..
Koskaan en ole ollut mikään laumassa kulkija, mutta tämä olisi suht matala kynnys ylitettäväksi nyt.
Kun nyt näin nurkille tulee, niin kai sitä pitkästä aikaa pitäis tulla paikalle ainakin poikkeamaan (ellei osu mahdottomaan aikaan).
Viimeksi lowridessä käynyt Hämeenlinnassa, josta lienee aikaa jo jokunen vuosi...
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
Mä taidan joutua vaatimaan että Tampereen lowride siirretään koska Torniossa on vihdoin saatu asfaltteja uusittua pyöräteillä joten järjestäminen sinne onnistuu hetken aikaa ennen kuin menee taas asfaltti pilalle routimisesta kun pohjia ei varmasti ole uusittu
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Wacky kirjoitti:Mä taidan joutua vaatimaan että Tampereen lowride siirretään koska Torniossa on vihdoin saatu asfaltteja uusittua pyöräteillä joten järjestäminen sinne onnistuu hetken aikaa ennen kuin menee taas asfaltti pilalle routimisesta kun pohjia ei varmasti ole uusittu
Foorumin "huutoäänestys" eli me kaikki yhdessä tämäkin päätetään .
Torniota on odoteltu jo sen verran kauan, että mun mielestä se olisi hyvä pitää heti kun vaan mahdollista. Eli Tampesterin siirto vuodelle 2025 mun puolesta ok.
Kun ei huutoäänestykseen tullut enempää kommentteja, niin voisit Wacky aloittaa uuden viestiketjun vaikkapa otsikolla "Lowride Tornio 2024". Voivat kaikki sitten aloittaa henkisen valmistautumisen ensi vuoden pohjoisen reissuun... .
Korjaan tämän Tampereen viestiketjun otsikon vuosiluvun sen jälkeen vuodelle 2025.
Vuosiluku korjattu aloitusviestin otsikkoon.
Saat muuttaa uudelleen. 2026
Edit: Tai ehkä jopa 2027 jos Juva toteutuu.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org