Mafia saunoo Rajaportilla

Suunnitteletteko oman kaupunkinne paikallista nojapyörä kokootumista, vaiko kenties suurta kansainvälistä tapahtumaa. Ilmoita ja keskustele "kokoontumisajoista" täällä!
Anni
Viestit: 135
Liittynyt: 30 Heinä 2016, 22:55

Re: Mafia saunoo Rajaportilla

Viesti Kirjoittaja Anni »

Taas minä koitan sekaantua mafian toimintaan, vaikka äiti minua sellaisesta on varoitellutkin… eli kaks Tampereen reissua taas tulossa, yhden yön reissun olen siellä huhtikuussa 8.-9. päivä (ma-ti) ja maanantaina vapaudun kello 16 ja no, nukkumaan voisin suunnata klo 21 mennessä, että jaksaa tiistaina kouluun.

Toinen reissu on sitten toukokuussa, eli saavun Tampereelle 19. päivä (sunnuntai) ja poistun 24. päivä (perjantai). Sunnuntain saapumisaikaa en vielä tiedä, mutta ainakin ma-to vapaudun koulusta klo 16.

Joten olisi kiva jälleen nähdä tuttuja kasvoja! Olisi ainakin tuolloin toukokuussa hienoa päästä sinne… en nyt edes muista sen paikan nimeä, mut siellä missä oltiin viimeksikin toukokuussa, siellä missä oli öljylämmitteiset kiukaat ja järveen pääsi pulahtamaan. Jos sattuisi tulemaan se tämän Kesän Viimeinen Lämmin PäiväTM jälleen.

Härmäpyörä 2013 muutaman kuukauden
ICE Adventure 12.8.2016 ->
Nazca Paseo 13.9.2021 ->

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13804
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Mafia saunoo Rajaportilla

Viesti Kirjoittaja jori »

Rauhaniemen kansankylpylä on se Näsijärven rannan paikka, jossa olimme viimeksi. Sinne voi tietysti mennä silloin huhtikuussakin. Rajaportin saunakin on tuolloin maanantaina auki, mutta tiistaina kiinni.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Anni
Viestit: 135
Liittynyt: 30 Heinä 2016, 22:55

Re: Mafia saunoo Rajaportilla

Viesti Kirjoittaja Anni »

Niin siis maanantaihan se pitäisi tuossa huhtikuussa olla, että minä pääsisin saunomaan. Eli siis 8.4. Rauhaniemi luonnollisesti kelpaa minulle silloinkin, olisi hauska nähdä olisiko niin rohkea että kastautuisi jo silloin järvessä.

Härmäpyörä 2013 muutaman kuukauden
ICE Adventure 12.8.2016 ->
Nazca Paseo 13.9.2021 ->

Vastaa Viestiin