Totta tämäkin. Kun on tottunut puuhastelemaan tietyn lootan sisällä, on toisinaan vaikea nähdä se perskatin laatikon ulkopuolelle .
Laukku nojapyörään
Re: Laukku nojapyörään
Etuvetosissa voi kiinnittää laukut penkin alle pyörien väliin roikkumaan kun ketju ei ole esteenä. Painopistekin on näin alhaalla.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Minä olen tykännyt pitää ihan tavan sivulaukkuja tarakassa. Tämä vaatii sen tavaratelineen tietysti. Voihan niille haarukkaputkeen kiinnitettäville laukuille askarrella tellingin penkin alle / taakse?
Etulaukut tosiaan on monessa mielessä huonot nojakisaa, vaikka ne haarukkaan saisikin kiinni.
Jalat melko varmasti ottavat laukkuihin kiinni jalkaa polkimille nostaessa ja laskiessa aiheuttaen vaaratilanteita.
Ilmanvastus kasvaa huomattavasti..
Ja Ties mitä Muuta vielä..
- janx
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viesti:
Gotlantiin mulla on lähdössä takalaukut, jotka on itseasiassa etulaukut, mutta kompaktin kokoiset ja arkikäyttöön riittävät. Lisäksi banaanilaukut. Pyörässä on tarrakiinnitteinen tarakkalaukku lähinnä akkuja varten.
Kuulemma erään lähtijän peräkärryssä on tilaa, joten sinne sitten kivikokoelma ja kiljupöntöt.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
- janx
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viesti:
janx kirjoitti: ↑10 Kesä 2024, 19:55Gotlantiin mulla on lähdössä takalaukut, jotka on itseasiassa etulaukut, mutta kompaktin kokoiset ja arkikäyttöön riittävät. Lisäksi banaanilaukut. Pyörässä on tarrakiinnitteinen tarakkalaukku lähinnä akkuja varten.
Kuulemma erään lähtijän peräkärryssä on tilaa, joten sinne sitten kivikokoelma ja kiljupöntöt.
Ei lähtenyt kuin banaanilaukut. Riitti tosi hyvin. Yllätyin niiden koosta, vaikka ovatkin vai S-kokoa. Yhteensä 40 litraa. Petivaatteita ei mökeissä ollut. Nukuin lakanan päällä sopivissa yövaatteissa ilman peittoa. Peitto kun joutui patjan alle pään nostamiseksi ylöspäin.
https://www.radicaldesign.com/banana-s
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org