Noniin, päivävaihtoehdot on kätevästi rajautunut yhteen mahdollisuuteen. Minä voisin kyllä äänestää tuota Pereensaaren saunaa, sehän saattaisi olla jopa rauhallisempi vaihtoehto (ja siellä on myös SUP-lautoja käytettävissä!). Ja kello 18 kelpaa mulle.
Mafia saunoo Rajaportilla
Re: Mafia saunoo Rajaportilla
.
Atomin vastaanottaessa tai luovuttaessa elektroneja atomista tulee ioni. Elektroneja luovuttaneesta atomista tulee positiivisesti varautunut ioni, kationi. Elektroneja vastaanottaneesta atomista tulee negatiivisesti varautunut ioni, anioni.
Mä voin yrittää kans osallistua keskiviikkona, mikäli saan järkättyä vapaa illan lastenhoidosta!
OzQu
Eli huomenna klo 18 pereensaaressa. Saat ozqu kyydin epilästä eteenpäin jos pääset. Tietysti paluuaika pitää saada sopiin myös...
Lisäys: laitoin ilmoituksen faceen
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
Pereensaaren sauna testattu ja hyväksi todettu nojapyörämafian voimin.
Kinnerit...eikun polkuautot ne vain komistuu komistumistaan.
On tuo aika raskas ajaa, ainakin lompakolla ajatellen...
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
Nonni, olis mafian aika kömpiä saunaan...
Päivämäärä: ensi viikon ma/ti/ke, eli 18.-20.11. -> mukaan aikovat voivat kertoa noista itselleen sopivat päivät tähän alle, valitaan niistä sitten vähiten huono...
Kellonaika: alustavasti klo 18 alkaen, ellei toisin sovita
Paikka: Rauhaniemen kansankylpylä (saa ehdottaa toki muitakin paikkoja, kunhan on varustettu sekasaunalla)
Vierailevana tähtenä paikalla (ainakin) anioni.
Pirkanmaan nojapyörämafialta odotetaan runsaslukuista osallistumista .
- takakeno
- Treenaileva sisällöntuottaja
Voisin tulla.
M9:llä , jos ei sada lunta tai jäätä.
T:Jere
takakeno kirjoitti:Voisin tulla.
M9:llä , jos ei sada lunta tai jäätä.
T:Jere
Jos sattuu olemaan edellä mainitut talviset kelit, niin saat kyllä autokyydinkin Nokialta.
Ma ja ke käy mulle, tiistaina täytyy mennä kuunteleen Kiinteistö 2024-luentoja taloyhtiön hallitusjäsnen ominaisuudessa.
- Henri -
Lukitaan maanantai .
Eli tuolloin kaikki kynnelle kykenevät Rauhaniemeen, kun muita paikkaehdotuksiakaan ei ole kuulunut.
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Ylihuomennako siis kello 18.00?
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
jori kirjoitti:Ylihuomennako siis kello 18.00?
Juurikin näin .
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Meinasin jo itse unohtaa. Laitan siis muistutuksen muille yhtä harvapäisille.
Reilun tunnin päästä 18.11. klo.18 Rauhaniemen kylpylään saunomaan.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma