Hei,
Täällä uusi foorumilainen kirjoittaa. Yritin etsiä hakukoneen avulla puhetta Cruzbiken pyöristä, mutta aika laihaksi jäivät tulokset.
Olen itse viime kesänä ostanut ensimmäisen nojapyöräni, sen jälkeen kun kaularanka oli viidennen kerran operoitu ja tavallisella pyörällä ajaminen ei enää onnistunut. Pyörä on Nazca Fuego ja tarkoitus oli kokeilla opinko kaksipyöräisen nojapyörän kanssa ajamaan. Muuten kaikki meni hyvin, mutta näin lyhytjalkaiselle naisihmiselle tuo pyörä on aavistuksen iso, joten lähdin etsimään pienempää ja kevyempää ja löysin jenkkiläisen valmistajan Cruzbiken pyörät.
Nyt pitkän pohdinnan jälkeen tilasin itselleni tuon s40 mallin framesetin https://cruzbike.com/collections/all-pr ... oducts/s40. Setin pitäisi tulla tammi- helmikuun aikana ja sitten alkaa uuden pyörän kasaus. Minulla on tuossa käyttämättömäksi jäänyt Cannondalen CaadX cyclocrossari Shimanon 105 osasarjalla ja mietin, että eikös sen kannibalisointi onnistuisi, jos ottaisin siitä osat uuteen nojakkiini? Onko kukaan koittanut moista ja mitä kaikkea asian kanssa pitäisi ottaa huomioon? Ja toinen kysymys, onko tuota Cruzbiken s40 pyörää kenelläkään foorumilaisella?
Olen joskus kakarana pyörien kanssa touhunnut enemmänkin, mutta aikuisiällä keskittynyt enemmänkin tietokoneavusteisiin asiantuntijatöihin ja siksi nuo osien yhteensopivuusasiat ovat vähän vieraampia. Rungon itsessään varmaan osaan kasata, Cruzbikella on hyvät ohjevideot, mutta osien vaihtoon pyörästä toiseen kaipaan vinkkejä. Ja muutenkin kaipaan vinkkejä, jos jollekin tuo kyseinen pyörä on tuttu
Mikäli kirjoittelen väärälle alueelle, niin voisivatko modet ystävällisesti heivata kirjoitukseni oikealle paikalle.
Kiitos ja oikein hyvää tulevaa vuotta kaikille foorumilaisille
Lähetetty minun SM-S911B laitteesta Tapatalkilla