Suunnitteletteko oman kaupunkinne paikallista nojapyörä kokootumista, vaiko kenties suurta kansainvälistä tapahtumaa. Ilmoita ja keskustele "kokoontumisajoista" täällä!
Paikkoja on 12 varattavissa, hinta n. 357€/hlö koska lauttalippuja ei ole vielä varattu mutta hinnan muutokset ovat maltillisia.
Lauttalippujen pyörineen ja majoituksen lisäksi saa aamiaisen ja illallisen.
Lähtö keskiviikkona 2.7. 10.30 Vikingline lautalla Helsingistä
Ensimmäinen yö Krantsi Körtsissä Raplan lähellä.
(Sauna on tilattavissa lisähintaan 200€/ilta)
Toinen yö Pärnu Rantastadion hostelli.
(Sauna varattavissa 19€/h)
Kolmas yö Paepealse Guesthouse.
Neljäs yö La Spa Laulasmaalla.
Paluu lautta 15.30 Vikingline Tallinnasta
Jos haluaa, tästä parit päivämääräät voi laittaa kalenteriin. Näkyy sit tuolla ylhäällä eikä unohdu.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut) CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Olen pohtinut ilmoittautumista, mutta taitaa tulla turhan hektinen viikko, joten joutuu jättämään väliin.
Tosin ei tämä "1500 käyttäjän" foorumi ole ollut enää viime vuosina kovin aktiivinen lähtemään yhtään mihinkään - edes sitä +10 hlö.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut) CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Onko Viron hintataso noussut? Ilmeisesti on. Pystyykö tällaisen reissun enää toteuttamaan noin 200 euron hintaan kuten aikoinaan sen muistan olleen?
Vertailun vuoksi Gotlannin reissu on melkein 1,5 viikkoa ja hinta reissulle on samaa luokkaa. Joskin Ruotsin kruunu on heikko.
"Virossa hinnat nousseet jo yli Suomen hintojen
Viron yleisradio ERR:n tekemästä vertailusta käy ilmi, että useiden elintarvikkeiden hinnat olivat Virossa kalliimpia kuin Suomessa." https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c6c ... b33289b137
Edit: Hinnan karsiminen vaatii varmaan enemmän tavaraa pyörän kyytiin. Gotlannissa pitää esim. olla omat petivaatteet mukana. Mulla sellainen retkipussilakana. Olen kuitenkin nukkunut retkilakana alla ja olovaatteet päällä. Ei optimi, mutta on tuota saanut jotenkin nukutuksi.
Onko Viron hintataso noussut? Ilmeisesti on. Pystyykö tällaisen reissun enää toteuttamaan noin 200 euron hintaan kuten aikoinaan sen muistan olleen?
Vertailun vuoksi Gotlannin reissu on melkein 1,5 viikkoa ja hinta reissulle on samaa luokkaa. Joskin Ruotsin kruunu on heikko.
"Virossa hinnat nousseet jo yli Suomen hintojen
Viron yleisradio ERR:n tekemästä vertailusta käy ilmi, että useiden elintarvikkeiden hinnat olivat Virossa kalliimpia kuin Suomessa." https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c6c ... b33289b137
Edit: Hinnan karsiminen vaatii varmaan enemmän tavaraa pyörän kyytiin. Gotlannissa pitää esim. olla omat petivaatteet mukana. Mulla sellainen retkipussilakana. Olen kuitenkin nukkunut retkilakana alla ja olovaatteet päällä. Ei optimi, mutta on tuota saanut jotenkin nukutuksi.
Tuo reissu on yhden yön pidempi ja hinnat on noussu joten ei varmasti saa yhtä halpaa, lisäksi suunnitellut osallistuja määrä oli pienempi 12 vrt. 20 joinakin vuosina.
Joten lyhyesti ei niihin vanhoihin hintoihin päästä.