Minullahan on siis kaksi DF XL velomobiilia, kun viime keväänä onnistuin oranssi-valkoisen kinnerini särkemään ja hätäpäissäni sitten ostin tämän https://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?t=7282 rosterin sinisen DF XL:n jotta pääsisin nopeammin taas kinnerillä kulkemaan kun aikaa korjailuihin ei silloin ollut. Nyt olen vihdoin saanut oranssi-valkoisen korjauksen aluilleen ja luulen että sen noin kuukauden sisään voisin saada kuntoonkin, joten ajattelin, että voisin laittaa tämän sinisen nyt ikäänkuin ennakkomyyntiin, se voisi vapautua noin kuukauden sisään, jos kiinnostusta on.
Sininen DF XL on ihan siistissä kunnossa, ajettu sillä kuitenkin on, joten joitain käytön jälkiäkin toki löytyy. Rosteri oli siitä hyvää huolta pitänyt ja hieman päivitellytkin. Pyörän mukaan tulee neopreeniaukkopeite sekä hiilikuituinen koko kate, joka näkyvissä tuossa rosterin alkuperäisen myynti-ilmoituksen kuvissa, itse unohdin sen tänään kuvata. Lisäksi mukaan erinomainen takalisävalo Lupine Rotlich, sekä sekalainen pussi varaosia. Ohessa muutama kuva. Toistaiseksi myynnissä vain foorumilla, varmaan laajennan markkinointia kun saan oranssi-valkoisen kasaan.
Hintapyynti olisi 5300 €, pyörä sijaitsee Veikkolassa Pohjois-Kirkkonummella.
PYÖRÄ MYYTY