M: DFXL kinneri runsain varustein

Nojapyörien kauppapaikka.
Mahe
Sisällöntuottaja

M: DFXL kinneri runsain varustein

Viesti Kirjoittaja Mahe »

Kinneri on tehty ajamista varten, ja tää ei saa muiden kiireiden takia ajoa jo toista kesää putkeen. On siis aika luovuttaa menopeli seuraavaan kotiin.

Runsaasti varusteltu DFXL sarjanumeroltaan 35 vm 2015. Ajettu reilu 30000 km kahden omistajan aikana. Säilytetty kuivassa varastossa ja huollettu ahkerasti, käytön jälkiä kuitenkin on iän mukaisesti. Kinnerin tarina mun omistuksessa on kattavasti dokumentoitu ketjussa "DF XL #35 uusi elämä"

Hinta 5500€

Voit noutaa itse Porvoosta jossa myös koeajomahdollisuus. Nouto onnistuu peräkärryllä tai t-urallisilla kattotelineillä varustetulla autolla, kinneriin on olemassa omatekoiset kattotelineet jotka saa mukaan.

Tällä hetkellä säädetty 184cm pitkälle kuskille, säätö hiukan lyhyemmmälle onnistuu helposti, pidempi kuski vaatii enemmän työtä.

Kinnerissä on käytännössä ajamaton ketju ja ketjurattaat, uusittu pari vuotta sitten ja ajettu muutama sata km. Edelliset kesti n. 15000km. Saman verran ajetut Continental Contact Speed renkaat.

130mm kammet.

Mukaan paljon osia ja varusteita, osa näkyy kuvissa:

• Schlumpf Mountaindrive etuvaihde
  • Racehood tuulilasin pyyhkimellä.
  • Aurinkokatos
  • Kansiluukut tuuletusluukulla ja ilman
  • Kaksi ventisit-pehmustetta penkkiin, ohut ja paksumpi
  • Radical designin kinnerilaukku

Lisäksi runsaasti sekalaisia osia, mm. alkuperäiset metallijouset eteen, keskiökelkka tavalliselle kasettikeskiölle jos haluaa vaihtaa Mountain Driven pois, pidempi kampisarja 60T eturattaalla jne.

Kyselyt yksityisviestillä.

edesta.jpg
edesta.jpg (249.16 KiB) Katsottu 137 kertaa
takaa.jpg
takaa.jpg (238.85 KiB) Katsottu 137 kertaa
lukema.jpg
lukema.jpg (96.2 KiB) Katsottu 137 kertaa
racehood.jpg
racehood.jpg (106.55 KiB) Katsottu 137 kertaa
sunroof.jpg
sunroof.jpg (189.8 KiB) Katsottu 137 kertaa
naca.jpg
naca.jpg (103.38 KiB) Katsottu 137 kertaa
mountaindrive.jpg
mountaindrive.jpg (169 KiB) Katsottu 137 kertaa
pehmusteet.jpg
pehmusteet.jpg (246.1 KiB) Katsottu 137 kertaa
venttiililuukku.jpg
venttiililuukku.jpg (244.54 KiB) Katsottu 137 kertaa
masto.jpg
masto.jpg (139.93 KiB) Katsottu 137 kertaa

Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo

kristiansalikoski

Re: M: DFXL kinneri runsain varustein

Viesti Kirjoittaja kristiansalikoski »

Tässä on kyllä hyvä tilaisuus hankkia hyvä kinneri kattavin varustein.

Mountain Drive on myös mahtava varuste.

Olen itse työn puolesta saanut kokeilla monia uudempiakin malleja mutta df haastaa mielestäni varsin hyvin uudet ja kalliimmat mallit.

Mahe
Sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Mahe »

kristiansalikoski kirjoitti: 21 Heinä 2025, 17:57

Tässä on kyllä hyvä tilaisuus hankkia hyvä kinneri kattavin varustein.

Mountain Drive on myös mahtava varuste.

Olen itse työn puolesta saanut kokeilla monia uudempiakin malleja mutta df haastaa mielestäni varsin hyvin uudet ja kalliimmat mallit.

Mun nähdäkseni (en ole itse koeajanut) uudempien mallien etuna taitaa olla hiukan tilavampi ohjaamo ja suurempi tavaratila sekä tankkiohjaus jos siitä tykkää. DF:n sisään meneminen ja siitä poistuminen vaatii vähän käsivoimia ja opettelua, mutta onnistuu kyllä normaalikuntoiselta ja vähän kankeammaltakin. Ja tähänkin saa kyllä hyvällä suunnittelulla pakattua viikon leirintäreissun tavarat sisään.

Ja niitä uudempia tuskin löytyy tähän hintaan :)

Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo

kristiansalikoski

Viesti Kirjoittaja kristiansalikoski »

Lisään tähän vielä sen että vertailussa moniin muihin DF XL ohjaamo on mielestäni varsin väljä ja tavaratilaa on enemmän kun esim Bulkeissa.

Kuten sanoitkin niin DF:n kulkuaukko ei itsessään ole kovin iso.

Sanoisin että vain M9 ja A9 tarjoaa tilavamman ohjaamon ja vähän enemmän tavaratilaa.

Vastaa Viestiin