Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
kkolja

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja kkolja »

Keltainen kinneri nähty tänään Kilontiellä noin 17.40.

Tuosta saat 5GB ilmaista tallennustilaa pilvessä: http://goo.gl/yzV3R

Stapani
Treenaileva sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Yep

Tänään 20.9 klo 15 jälkeen bongattu
Heikkig trikellään ajamassa Viilarintietä Viikin suuntaan

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

kkolja

Taisi GodTdd ajella aamulla puol ysin maissa ohi Kilon aseman nurkilla. En ehtinyt huomata ajoissa, että ois voinu morjestaa. Sen verran yllättäen tuli takaa ohi. Itse olin kävellen liikkeellä, vihreä Haltin takki päällä.

Mahe
Sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Mahe »

Bongasin hopeanharmaan HPV Street Machinen kuskeineen tänään vähän ennen kolmea Mäkelänrinteen uimakeskuksen edessä.

Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo

Kyytsis
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja Kyytsis »

Bongasin keltaisen kinnerin ja toisen lowrider nojakin vaihtamassa kuulumisia Mankkaanlaaksontien ja Olarinluoman kulmassa tänään ennen kuutta. Harmitti, koska jos ei olisi eturengas puhjennut niin siinä olisi ollut kolmen nojakin kokoontuminen.

GodTdd
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

kkolja kirjoitti:

Taisi GodTdd ajella aamulla puol ysin maissa ohi Kilon aseman nurkilla. En ehtinyt huomata ajoissa, että ois voinu morjestaa. Sen verran yllättäen tuli takaa ohi. Itse olin kävellen liikkeellä, vihreä Haltin takki päällä.

Kyllä minä juurikin tuosta ohi ajan työmatkalla. Sekä yleensä juuri tuohon aikaan aamuisella olen liikenteessä. Jos se olin minä päällä oli keltainen takki ja mustat housut, sekä musta/harmaa potta päässä.

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

kkolja

Kyytsis kirjoitti:

Bongasin keltaisen kinnerin ja toisen lowrider nojakin vaihtamassa kuulumisia Mankkaanlaaksontien ja Olarinluoman kulmassa tänään ennen kuutta. Harmitti, koska jos ei olisi eturengas puhjennut niin siinä olisi ollut kolmen nojakin kokoontuminen.

Hep! Lowracer kuski ilmoittautuu. Saman kinnerin olen bongannut aiemminkin ja kävi ilmi että asutaan alle kilometrin päässä toisistamme. Kinnerikuski kertoi vierailleensa foorumilla, muttei ole jäsen.
Edit: Tosiaan harmi, ettei osunut kolmaskin nojakki samaan risteykseen. Baroni ois ollu kiva nähdä ja kenties kokeakin. Siinä vasta ois ollu ohikulkijoilla näkemistä, kun tuntui että kaksikin nojakkia keräsi melko hyvin huomiota. Kinnerin keltainen huomioväri kyllä auttoi siinä.

Kyytsis
Sisällöntuottajakokelas

Arvasin että jompikumpi siitä ilmoittautuu :)

Taksikuski (kyllä, ajelin tyhjän etukumin kanssa taksilla kun olen laiskamato) ihmetteli että mitä kummaa tuollaisilla ajellaan. Sanoi kyllä että hyvin tuo keltainen näkyy. Se kinneri lienee omavalmistetta? Me muutettiin siihen Olarin mäen päälle, eli aika lähellä tuota risteystä asutaan ja siitä mulla kulkee työmatka. Eli hyvinkin voimme kohdata jos sun reitit siitä kulkee useamminkin.

Oli yllättävän helppoa löytää Baroniin (siis tämä on se 20/20 viritys) uusi sisäkumi, löytyi Tontunmäestä. Tilasin pari kappaletta jo illalla netistä varmuuden vuoksi. 28-451 ei ole kovin yleinen koko! Nytkin piti ottaa tavallisella venttiilillä, prestaa ei ollut saatavilla. Roihuvuoresta (Velotrade) olisi löytynyt sitten prestallakin, mutta sinne ei muuten ollut asiaa. Kumin puhkeamisen syy on että vanteista puuttuvat vannenauhat. 8bar paineella ei kestä, vaan ontelovanteen kolot syö kumin puhki.

Hopea
Sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Olikohan tämä se sama keltainen kinneri, joka on tämän päivän Metrolehden ensimmäisellä aukeamalla? Lukijan kuva "Erikoinen kulkupeli" ja alla kuvateksti "Tämä hauska kulkupeli löytyi Espoosta"

Näyttäisi olevan keltainen, ehkä omavalmiste, tosi siisti sellainen. Ulospäin ei paljon näy. Eturenkaissa rumpujarrut.

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Hopea kirjoitti:

Olikohan tämä se sama keltainen kinneri, joka on tämän päivän Metrolehden ensimmäisellä aukeamalla? Lukijan kuva "Erikoinen kulkupeli" ja alla kuvateksti "Tämä hauska kulkupeli löytyi Espoosta"

Skanneri käyntiin ja kuva nettiin, vai löytyykö ko. lehti jostakin sähköisessä muodossa?

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

TeemuN
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeemuN »

jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja jviirret »

TeemuN kirjoitti:

http://goo.gl/mwk6 sivu2

Kiitos :D CabBike näyttää katteen sisäpuolella lukevan http://www.info-cab-bike.de.tl/

Kuva

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

kkolja

Saattaa olla sama peli, tosin en ihan varmaksi uskalla vannoa. Tehdasvalmisteiseksi itse väittäisin kohtaamaani kinneriä, ei vain tullut kysyttyä merkkiä. Tuo kuvassa oleva on kyllä niin samanlainen, että melkein uskaltaisin samaksi väittää. Eniten arveluttaa katteen alta pilkistävä takavaihtaja, koska kohtaamassani kinnerissä oli Rohloffi.

kkolja

Kyytsis kirjoitti:

Me muutettiin siihen Olarin mäen päälle, eli aika lähellä tuota risteystä asutaan ja siitä mulla kulkee työmatka. Eli hyvinkin voimme kohdata jos sun reitit siitä kulkee useamminkin.

Itse olin puhtaasti huviajelulla, joten en ihan jatkuvasti noilla nurkilla pyöri. Toisaalta eihän Kilosta Olariin pitkästi ole.

Kyytsis kirjoitti:

Kumin puhkeamisen syy on että vanteista puuttuvat vannenauhat. 8bar paineella ei kestä, vaan ontelovanteen kolot syö kumin puhki.

Laita nyt hyvänen aika vannenauhat paikalleen, tuohan on vaarallista! Hätävaraksi voit leikata siitä vanhasta sisuskumista sopivan suikaleen vannenauhaksi.

Kyytsis
Sisällöntuottajakokelas

Renkaat oli vaihdettu siis Amsterdamissa ennenkuin pyörä toimitettiin mulle. Tällöin etupyörästä oli jäänyt vannenauha pois. Nyt on vannenauha, mutta rengasta odotellaan. Löysin yhden, mutta se oli pikaventtiilillä ja tuohon vanteeseen käy vaan Presta.

Vastaa Viestiin