Noniin löytyi foorumeilta hyvää väittelyä tästä LWB:stä. Tai MWB, mikä onkaan se oikea määritelmä. Mulla oli siis ideana tämä, joskaan ei IHAN näin sporttinen kuitenkaan. Esim. istuinkorkeus voisi olla vähän isompi

Ketjusta http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... 7&start=45
Ja siis. Tässähän on nyt etuna se, että vaikka nojakulma on melko loiva, niin kaatuminen hitaassa vauhdissa ei ole niin suuri riski. Ainakin omassa pyörässä jos kaatuminen lähtee käyntiin hitaalla vauhdilla tai paikallaan sitä on pirun vaikea pysäyttää, koska jalka tulee eturenkaan kohdalle ja näin ollen perä jatkaa kallistumistaan. Joku insinööri tyrmätköön ajatukseni jos olen väärässä
Loiva nojakulma toki aiheuttaa suurimmat ongelmat
Eli, vaikka tasapaino olisikin vaikeampi pitää esim. kaupungissa niin tuskin kuitenkaan samanlaista nolon kaatumisen riskiä olisi. Jalan kun saa kuitenkin helpommin ja tukevammin maahan tällaisessa LWB:ssä, ilman että etupyörä tulee tielle missään vaiheessa.
Pitäis varmaan ruveta piirustelemaan. Aattelin tehä itelle tällasen ja ostaa vähän paremmat osat. Ja ruveta niitä grammojakin pihtailemaan
Ohjaukseen en oo keksinyt mitään järkevää ratkaisua, nivelen tekoon pitäs kattella jostain ohjeet. Projektin alkaessa pitää varmaan siirtyä tonne rakennus-osioon 
Vielä tuli sellainen mieleen, että jos runkoon tekisi vähän ennen polkimia pituuden säädön josta rungon saisi myöskin poikki tarvittaessa? Järkevää/tyhmää?