TKorho kirjoitti:LOLZ, katsoin ensin nopeasti että kukas prkl on ottanut minusta kuvan ja töräyttänyt tänne!
Minulla tosin on oranssi (melko default) explorer, joten etupyörän olisi pitänyt kertoa nopeammin. Äijä on kiusallisen samannäköinen, vai onko se vain tuo irvistys?
(Minulla tosin ihan katuajossa)
Selkeästi pitää sopia tapaaminen, ja ottaa ryhmäkuva. Minulle voi heittää yksityisviestiä, tai vaikka sms numeroon 0405078254, niin ilmoittelen kun olen ajelemassa Herwoodissa. 
TKorho kirjoitti:Entäs tuo boksi, onko tuo se kuuluisa Biltemasta ostettu kaljakoppa? Onko siitä mielestäsi mitään iloa ilmavastuksen kannalta? Minulla on vastaavassa paikassa Bauhausin hyllykori, johon voi tiputtaa repun, kauppakasiin tai mitä sitten tarvitseekaan. Se ei ole aerodymaaminen, mutta ei sen kai verkkokorina niin tarvitse ollakaan.
Joo, samanlainen boxi kuin Mustasudenkorennolla. Tuo oli tuolla radalla nopeasti viritettynä ilmanohjaimeksi, ei ihan lopullisella paikalla. Oli vähän taaempana kuin lopullisesti on tarkoitus.
Koitin radalla tehdä mittauksia miten vaikuttaa, mutta rullattava alamäki oli liian lyhyt, ja keli liian tuulinen, ettei saanut selvää. Lopputulos oli, että kulkee yhtä hyvin ilman sitä tai sen kanssa, eli luultavasti parempi kuin pyöräilylaukut jotka roikkuvat alempana kuin penkin pohja. Luultavasti mittaustulokseen vaikuttaa mm hartioiden leveys. Itsellä loota ilmeisesti jää erittäin pääsääntöisesti hartioiden taakse.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"