Myynnissä 2:si nojapyörää

Nojapyörien kauppapaikka.
Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Myynnissä 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Jyväskylässä olisi myynissä kaksi hyvää ja nopeaa nojapyörää. Toinen Barooni ja toinen Fuji , molemmat ovat niitä kevyenpiä malleja . Kannattaa kysyä jäämistö hoitajalle ja kysyy jos kiinostaa. Viime kesänä Lowride tapahtumassa osa porukasta kävi niitä Säynätsalossa katsomassa . Pesän pyöristä kannataa tiedustella Pertti Snelmannilta puh. 00358503523008.

Mustasudenkorento
Sisällöntuottaja
Viestit: 1690
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 13:50
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja Mustasudenkorento »

Kyseessä ilmeisestikkin siis Challenge Fujin (http://challengebikes.com/index.php?lan ... on=home-en) ja Optima Baron (http://www.optimabikes.com/)

Näin "selvennykseksi" jos sitä joku sattuu kaipaamaan...
Mutta tarkemmat tiedot saa nallen ohjeiden mukaan.

Vastatuuli vihaa meitä... tahtoo alemmas....
http://kotisivu.suomi.net/mustasudenkorento/

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Myynnissä 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Eipä niitä tarkempia ole . Pyörät on keskuudestamme poistuneen ja toivottavasti hänen veljensä saa myytyä ne hyvään kotiin. Siksi pyydän että olkaa säälisiä perikuntaa kohtaan . Itse en ole muutakuin tämän palstan osalta mukana kaupassa.
Kaveri on kuulemma klo18 jälkeen parhaiten tavoitettavisa. :)

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Myynnissä 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Prosessi käynnissä. Infoan kuis käy.

mpvuorinen
Viestit: 27
Liittynyt: 22 Maalis 2010, 14:56
Paikkakunta: Porvoo

Re: Myynnissä 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja mpvuorinen »

Moi,

Laitoin Pertille pari viikkoo sit tekstarilla kysymyksiä pyörien tekniikkaan ja hintapyyntöihin liittyen...vastausta ei ole kuulunut minkäänlaista. Ovatkohan pyörät ylipäätänsä vielä myynnissä?

Kyytsis
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 298
Liittynyt: 11 Elo 2010, 20:56

Re: Myynnissä 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja Kyytsis »

Kai siihen numeroon voi soittaakin? Itseä aina hatuttaa kun ihmisille tuntuu olevan soittaminen ylivoimaista, mutta tekstiviestejä yms. virtaa sitten kahta kamalammin.

t.Ville

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Myynnissä 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Soita hyvä ihminen . Nyt varmaan olisi kaupanteonkin kannalta otollista. Käsittäkseni pyörät pitäs olla ja voi siellä BOB Yakkikin olla. Olen huomannut että useat ei vastaa tekstiviesteihin olenkaan. Tämmöset asiat hoidetaan yleensä puhumalla.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Myynnissä 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Kyytsis kirjoitti:

Itseä aina hatuttaa kun ihmisille tuntuu olevan soittaminen ylivoimaista, mutta tekstiviestejä yms. virtaa sitten kahta kamalammin.

Nojanalle kirjoitti:

Olen huomannut että useat ei vastaa tekstiviesteihin olenkaan. Tämmöset asiat hoidetaan yleensä puhumalla.

Minä taas olen siirtynyt lähes kokonaan tekstiviesteihin ja sähköposteihin :oops: Saa huoletta olla puhelin äänettömänä jos on työvuorojen vuoksi esim. päivällä nukkumassa. Tai tuhannessa muussa paikassa jossa ei ehdi tai ole suotavaa alkaa höpöttämään puhelimeen.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

mpvuorinen
Viestit: 27
Liittynyt: 22 Maalis 2010, 14:56
Paikkakunta: Porvoo

Re: Myynnissä 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja mpvuorinen »

Niin, kuka hoita mitenkin. Itse hoidan kaikki asiat meilillä tai tekstarilla, jos vain mahdollista...juurikin samoista syistä kuin Jukka.

Kysymykseni oli suunnattu Nojanallelle. En ole kovin kiinnostunut niiden mielipiteistä, joita asia ei suoraan koske. Jokainen taaplaa tyylillään. Jos haluaa esim. yksityiskoht. tietoa pyörien tekniikasta etc., niin ehdottomasti kätevin sekaannusten yms. välttämiseksi on kysyä mielestäni asiaa s-postitse. Mikä ihmeen pakkomielle ihmisillä on AINA kommentoida asioita, jotka eivät MITENKÄÄN kosketa heitä itseään?

Rauhoitutaan. Yleisesti foorumille kirjoitettaessa on se riski että kaikki vastailevat. Jos asia koskee vain jotain yhtä foorumin henkilöä - kantsinee käyttää yksityisviestiä. - Pastori

On siinä tekstarien ja sähköpostin suosimisessa ja kännyn välttämisessä pieni terveyspointtikin. Uskoakseni ei ole terveellistä elää teinien tavoin luuri korvassa ja altistaa itseään kovin montaa tuntia päivässä sähkömagn. säteilylle. Osittain tämän vuoksi yhteydenottoni prioriteettijärjestys on pääsääntöisesti 1) S-posti 2) Tekstari 3) Soitto. Riippuu toki myös aihepiiristä. Perhe- ja ihmissuhdeasiat hoidan toki itsekin lähes aina puhelimella.

Ilmoja pidellyt.

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Myynnissä 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Asian omaisen tavoittaa kuulemma klo18 jälkeen parhaiten . Itse suosin kyllä näissä asioissa soittamisat . Barooni on vähän ajettu , sen ominaisuuksien takia. Suoranainen maatiekiitäjä , kaupunkia karsastava . Niinkuin kaikki tämän tyyliset joissa ketju menee puolestavälii etuoyörää. Toinen tämä sinen Fuji on kyllä paljon ajettu , tosin ei viime kesänä , sekä toissakesäinenkin jäi vähäiseksi . Johtuneista syystä. Pyörä täytyy täys huoltaa ja uusia kuluvat osat. Siittä saa kevyen ja kyllä hyvän menopelin . Kumpikaan ei ole mitään retkipyöriä, enenmänkin kilpureita lähellä. Että laitappa sinne soittaen ja tinki kyllä kannattaa ne pois sieltä ostaa.
Täällä palstoilla on aina kukin vuoroillaan ottanut kantaa ja kuka milloinkin laukonut mitä sattuu. Ei niistä kannata välittää. Se on vain aktiivisen yhteisön kaamos kommetointia. :P

Avatar
irakas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3850
Liittynyt: 26 Touko 2008, 17:19
Paikkakunta: Vaajakoski

Re: Myynnissä 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja irakas »

Kun asia sen verran kiinnosti, minäpä soittelin Pertti Snellmannille, numerohan on 0503523008.
Hän kertoi, että Baron on myyty ja jäljellä on Fuji. Kun kyselin hintaa, hän kertoi, että jotain 800 € hän on ajatellut.
Hän kertoi myös, että joku oli jotain tiedustellut, mutta ei ollut palannut asiaan.

Minäkin ihmettelen, miksi ihmiset nykyään niin ujostelevat soittaa, kun sillä konstilla saisi asiat heti selväksi! :roll:

Sakari

Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason

http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Myynnissä 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Se olin minä joka elokuussa olin asialla.

Selvittelin asioita mm. Challengen kanssa ja meilailin Pertille laskelmiani. Mun mielestä se radiohiljaisuus alkoi sieltä suunnalta :) Pitänee siis soitella uudelleen. Paitti että taloustilanne on huono, kuten aina.

Mun mielestä on taasen kummallista että kirjalliseen tarjoukseen ei vastata :) Mutta toi kuulostaa siltä että mun kirjeen (sähköpostin) mukaan on siellä asioita pohdittu.

Ai niin - sitten linkki tähän uuden - kohtuuhintaisen Optiman pyörän keskusteluun. Tossahan voisi olla hinta kohillaan http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... 801#p27801

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Myynnissä 2:si nojapyörää

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Jostain syystä ei vastannut näköjään. Olin kyllä mukan kolmantena pyöränä. No tuo raha ei kyllä pesää tee monelle muulekkaan. Minehän Barooni lähti ? :idea:

Vastaa Viestiin